Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Theoretische Leerweg
2
Theoretische Leerweg (TL) = 6 theorievakken
Gemengde Leerweg (GL) = 5 theorievakken en 1 beroepsgerichtvak TL en GL diploma hebben dezelfde waarde. Dit diploma heeft dezelfde waarde als op de andere VO scholen. 6 theorievakken en 1 beroepsgerichtvak
3
Onderbouw
4
GEEN KEUZE NODIG Tot schooljaar ’16 - ’17 Vanaf schooljaar ’17 - ’18
Keuze maken uit de volgende profielen: Zorg en Welzijn Techniek: PIE, BWI, M&T Economie en Ondernemen GEEN KEUZE NODIG Kader leerling kiest een profiel. TL leerling hoeft nog niet te kiezen. Tot vorig jaar moesten alle leerling in leerjaar 2 hun profiel kiezen. Dat stellen we voor de TL leerling uit.
5
? ? VROEGER, NU en in de TOEKOMST Zuivelindustrie rond 1920
Zuivelindustrie nu Toekomst ? Aanleg Afsluitdijk 1931 Toekomst Aanleg 2e Maasvlakte 2011
6
Leerlingen voorbereiden op ‘het beroep van de toekomst’
door ze breed op te leiden.
7
Beroepsgericht profiel Dienstverlening & Producten
Mens-, techniek- en ondernemingsgericht ervaringsleren.
8
Leerjaar 3 Thema’s gericht op MENS, TECHNIEK & ONDERNEMEN
9
Vakkenpakket leerjaar 3
Nederlands Engels Duits wiskunde economie natuurkunde biologie beroepsgerichtvak D&P mentorles/LOB rekenen maatschappijleer CKV bewegingsonderwijs THEMA’S Eind leerjaar 3 examen in het beroepsgerichte vak.
10
Bovenbouw
11
Human and Health
12
Science and Exploration
13
Market and Money
14
Kiezen voor specialisatie.
Leerjaar 4 Kiezen voor specialisatie.
15
Twee keuzevakken in je interessegebied
met daarbij een passend theoretisch vakkenpakket.
16
Vakkenpakket leerjaar 4
Nederlands Verplicht Engels Duits wiskunde economie natuurkunde biologie 2 keuzevakken beroepsgericht profiel: mens, techniek of ondernemen mentorles/LOB rekenen maatschappijleer CKV bewegingsonderwijs TL +: Eén theorievak laat je vallen. GL: Twee theorievakken laat je vallen.
18
Theoretische Leerweg met beroepsgerichtvak
of Gemengde Leerweg
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.