De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren."— Transcript van de presentatie:

1

2 Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren toegankelijk voor onze verschillende doelgroepen?’ ‘Hoe goed kennen we de behoeften van onze doelgroepen?’ ‘Hoe maken we goede content én zorgen we dat die content goed op social media komt?’

3 Waarom? Er wordt meer gevraagd
Digitaal jouw overheid toegankelijk te maken voor gebruikers. Dat is waar jij je dagelijks voor inzet. Met een mooie website en slimme digitale formulieren. Maar er is nog meer werk te doen. Veel werk. Maar hoe bereik je de doelgroep van die volledig mobile first opereren? Of laaggeletterden? Zorg je voor optimale klantreizen op jouw website? Zorg je dat er in elke stap van de klantreis de juiste content beschikbaar is? Dat je social media kanalen goed ingericht zijn? Er is steeds meer wat je zou willen doen. Of moet doen. Maar hoe dan? Met MaaS van Kodision zet je nu snel grote stappen.

4 Hoe dan? Er wordt meer gevraagd van marketing en communicatie
Strategische marketing: hoe maak je 2.0 marketing- en communicatieplan? Klantreis: hoe bereik je jouw doelgroepen effectief? Formulieren die scoren: hoe schrijf je goede formulierteksten? Meten is weten: hoe meet je hoe effectief jouw online uitingen zijn? Hoe schrijf je blogs die scoren? Hoe scoor je nu digitaal? Hoe ga je naar een 9+? Kanaalstrategie: hoe zet je verschillende communicatiekanalen effectief in Webteksten schrijven, bloggen, vloggen Hoe zet je social media effectief in? Influencers in jouw omgeving effectief betrekken ….

5 Waarom MaaS van Kodision?
Kodision helpt haar klanten het beste resultaat te halen. Voor het technische gedeelte van formulieren bieden we al jaren succesvolle ondersteuning aan via training en consultants. Aan de voorkant deden we dit niet. Waarom? Vonden we zelf ook een goede vraag. Daarom bieden we vanaf 2018 Marketing as a Service aan. Omdat we de kennis hebben. In onze organisatie en in ons netwerk. Of je een ervaren tekstschrijver zoekt of een specialist die je helpt om de klantreis goed in te richten op je website: via Kodision haal je de juiste persoon binnen!

6 Waarom MaaS van Kodision?
Klanten nemen onze software af om bepaalde doelstellingen te bereiken. Van die doelstelling is de software een stukje van de oplossing. Door onze service uit te breiden bieden we meer waarde. Ondersteuning daar waar de vraag zit. Workshop, training of tijdelijke handjes om te ontlasten Vraagstuk klanten digitale dienstverlening op onderscheidende manier oplossen

7 Wat kun je verwachten? Ondersteuning daar waar de vraag zit.
Workshop, training of tijdelijke handjes om te ontlasten. Vraagstuk klanten digitale dienstverlening op onderscheidende manier oplossen.

8 Trainingen: Strategische marketing: hoe maak je 2.0 marketing- en communicatieplan? Klantreis: hoe bereik je jouw doelgroepen effectief? Buyer Persona’s: waarom en hoe maakt je ze? Formulieren die scoren: hoe schrijf je goede formulierteksten? Hoe schrijf je blogs die scoren? Hoe zet je social media effectief in?

9 Uitvoerende ondersteuning:
Strategisch marketingplan opzetten Websiteteksten schrijven Blogs schrijven/ ghostwriting Factsheets ontwerpen Formulierteksten

10 Wat kost dat? Wat jij nodig hebt – niet meer en niet minder.
Heb je een training nodig? Of wil je ondersteuning bij een specifieke marketingvraag? Of tijdelijk extra handjes nodig? Jij vraagt – wij leveren. Zo lang als jij nodig hebt en in welke vorm zijn wij er voor je. Zonder moeilijke contracten of verplichtingen. Met duidelijke uurtarieven. Wel zo duidelijk.

11


Download ppt "Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren."

Verwante presentaties


Ads door Google