Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Help!!!!! Een klacht
2
Klachten gaan vaak over een artikel of service van de winkel
Klachten gaan vaak over een artikel of service van de winkel. Als een klant ontevreden is, kunnen er verschillende dingen gebeuren: 1 De klant klaagt niet. 2 De klant klaagt niet bij de winkel. 3 De klant klaagt terecht bij de winkel. 4 De klant klaagt onterecht bij de winkel.
3
Daarom…….. yes!!! Een klacht!
4
Terechte klachten: 1 productiefouten 2 werkfouten
3 verkooptechnische fouten.
5
Onterechte klachten Door eigen handelen is het fout gegaan. ……………….
6
Doel van het klachten behandelen:
a leren van gemaakte fouten b verbeteren van het assortiment c verbeteren van de service d klantenbinding.
7
Hoe ga ik om met klachten?
Bewaar de rust en toon begrip!! Samenvatten van de klacht…dus als ik het goed begrijp… Kijken naar de oorzaak Meedenken met een oplossing/De klant een oplossing laten bedenken; Geven van een goed gevoel De klant verlaat tevreden de winkel!!!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.