Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSiebe Eilander Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Vestigingsklimaat en wonen Food Valley
Stec Groep
2
Regionale strategie vestigingsklimaat
Boegbeelden: Wageningen Campus en Kennis-as Ede: World Food Center, Kenniscampus en Kennis-as Barneveld: Poultry (Expertise) Centrum Nijkerk: Foodproductie centrum Veenendaal ICT4FoodValley (ICT campus) Onderscheidend vestigingsklimaat in alle opzichten. Lokaal sterk gebonden bedrijven.
4
Arbeidsmarkt key locatiekeuze
5
Van belang bij locatiekeuze
Totale sector (LDV + Verladers) E-commerce Food Non food-retail Med-tech ++ -/-
6
Kansen voor economische doelgroepen
kernwoorden mogelijk extra vraag wisselwerking met suburbaan wonen Jonge (on)zelfstandigen Betaalbaar bij de dynamiek, delen Stedelijk mobielen High-traffic en verbonden Economisch nomaden Flexibiliteit Hippe gezinnen Veilig, gezellig en praktisch City-life jongeren Sociaal, dynamisch, avontuur Dynamische ouderen Contact, comfort en privacy Community-zoeker Vernieuwend en gemeenschappelijk Lokale starter Betaalbaar en voldoende ruimte De middenklasse Prijs vs. kwaliteit , toegankelijkheid Dinkies (en YUP’s) Comfort en dynamiek Ondernemende elite Exclusief, top of market
7
Varieer extreem, veel smaakjes
8
Meer middenhuur: meer economie
9
Meer exclusief wonen Vrijesectorhuur niet in DNA gemeenten
10
Bijzondere woonconcepten
Vrijesectorhuur niet in DNA gemeenten
11
Vragen? Peter van Geffen p.vangeffen@stec.nl tel. 026 751 41 00
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.