Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Een product of dienst verkopen
Subtitel
2
Inleiding Introduceer uzelf en uw collega’s kort.
Beschrijf de producten of diensten die uw bedrijf aanbiedt op hoofdniveau. Voorbeeld: Trey Research biedt volledige oplossingen voor strategische marktplanning, van algemene business intelligence-rapporten tot doelgerichte marktanalyse. Inleiding
3
Zakelijke mogelijkheden
Beschrijf de wensen en eisen van de klant zoals u ze hebt opgevat. Voorbeeld: Contoso, Ltd. onderzoekt en ontwikkelt verschillende nieuwe producten die gepland zijn voor introductie in FY [datum]. Nu het tijd: om de doelmarkt voor deze producten in kaart te brengen; om inzicht in te krijgen in de beste merk- en positioneringsmogelijkheden; om concurrenten in beeld te brengen en hun succes te benchmarken. Overweeg ook doorlopende ondersteuning om u te helpen om te reageren op veranderingen in uw markt. Zakelijke mogelijkheden
4
Onze producten en diensten
Noteer de producten of diensten die uw bedrijf aanbiedt en die de klant helpen om diens doelstellingen te bereiken. Voorbeeld: Trey Research kan aan de hand van tal van onderzoeksmethoden ondersteuning bieden op de volgende gebieden: Strategieën voor toegang tot de markt Introductie van product en huisstijl Inlichtingen over de concurrentie Marktanalyse, beoordeling en bewaking Onze producten en diensten
5
Vergelijking van de kosten
Wijs op financiële voordelen voor de klant. Vergelijk de kosten van uw product of dienst met minimaal één concurrent. Maatwerkonderzoek Kosten van Trey Research* Kosten van bedrijf A* Markttoegangsanalyse X Industriële benchmark Prijs- en merkanalyse Prognose en planning Abonnementsonderzoek Marktrapporten voor de sector van de klant Onlinedatabase met algemene business intelligence Vergelijking van de kosten * De kosten van maatwerkonderzoek zijn afhankelijk van de omvang van het project
6
Onze sterke punten Onderzoeksnetwerk Sector en technologie-markten
Consumen-tengoederen en -diensten Dugoederenurzame Elektronica Gezond-heidszorg Levensmid-delen Onderzoeksnetwerk Algemene gegevens Bench-marks Kennis van huisstijlen Trends Sector en technologie-markten Financieel Media Machine-bouw Handel B2B-dienstver-lening Onze sterke punten
7
Belangrijkste voordelen van product of dienst
Vat de belangrijkste voordelen samen van het product of de dienst dat/die u promoot. Voorbeeld: Een investering in marktonderzoek is een investering in het succes van uw product! Ken uw klant Ken uw concurrentie Timing is essentieel Registreer ontwikkelingen en doe aanpassingen Belangrijkste voordelen van product of dienst
8
Beschrijf de vervolgstappen voor het bestellen of kopen van uw producten of diensten.
Voorbeeld: U kunt als volgt onderzoek door Trey Research inzetten: Definitie van het project We maken eerst een afspraak om uw project te definiëren. Indienen van een onderzoeksvoorstel Vervolgens dienen we een voorstel in dat u kunt evalueren. Start van het onderzoek Als het voorstel is goedgekeurd, stellen we een ervaren team samen om uw onderzoek uit te voeren en de bevindingen te analyseren. Blijvende ondersteuning We blijven na de presentatie van het rapport met u samenwerken, zodat u optimaal van de onderzoeksresultaten profiteert. Vervolgstappen
9
Verstrek contactgegevens voor belangrijke medewerkers van uw bedrijf.
Geef zo nodig een adres en informatie over de website op. Contactgegevens
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.