Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAugusta de Veer Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
2
Inhoud Inleiding Doelgroep Customer Journey Internet Scorecard
Usability 4 C’s Reflectie
3
Inleiding Wie ben ik? Wat heb ik gemaakt? Missie & Visie
4
Doelgroep Nederlanders 18-55+ Bekend met gebruik van technologie
Persona’s Mathijs de Groot Silvia de Rooij 21 jaar jaar Amsterdam Amsterdam Geen kinderen Kinderen HBO HBO Laag inkomen Modaal inkomen Horeca Kantoorbaan
5
Customer Journey
6
Internet Scorecard Succesfactor Indicator Actie Target Resultaat
Bezoekers Unieke bezoekers Unieke content, goede website ervaring en promotie 200 voor 1 november 282 Bereik Likes op Facebook Dagelijks content plaatsen 50 voor 1 november 26 Abonnees Aantal abonnementen op nieuwsbrief Wekelijkse nieuwsbrieven sturen 5 voor 1 november 10 Bereik Facebook Bereik van post op Facebook Dagelijks content posten op Facebook 200 voor 1 december 776 met 5 likes Content Meest bekeken content Overzichtelijke tabellen maken 10 voor 1 november Assortiment 13 Prijzen 12
7
Usability Duidelijke site indeling, navigatie, benaming en knoppen
Actief zijn op Facebook “Don’t Make Me Think” Interne links
8
4 C’s Content Conversation Customer experience Collaboration
9
Totale resultaten 720 pagina weergaven 283 gebruikers 328 sessies
26 likes op Facebook 5 likes op post Facebook 776 bereik op Facebook 400 clicks door Google Ads 10 abonnees op nieuwsbrief
10
Totale resultaten Google Analytics Google Ads
11
Reflectie Wat vond ik goed? Wat vond ik minder goed?
Wat zou ik anders doen? Wat heb ik geleerd?
12
Q&A Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.