De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid

Verwante presentaties


Presentatie over: "Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid"— Transcript van de presentatie:

1 Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid
Inlichtingenbijeenkomst 18 juli 2013

2 Agenda Welkom & introductie Aanbestedingsprocedure Aandachtspunten
Scope van de opdracht Doel van de aanbesteding Vragenronde 18 juli 2013

3 Welkom & introductie Doel van de bijeenkomst Voorstellen
Aanbestedende dienst en deelnemers aan de aanbesteding Spelregels Inlichtingenbijeenkomst Vragen aan voorzitter Antwoorden zijn concept; geen rechten Alleen eenvoudige vragen direct beantwoord Juridische vragen geparkeerd Verslag wordt (geanonimiseerd) gepubliceerd Vragen schriftelijk indienen voor nota’s van inlichtingen

4 Aanbestedingsprocedure
Niet-openbare procedure: selectie & gunning Raamovereenkomst & mini-competities Planning Sluitingstermijn 1e vragenronde: 22 juli om 17:00 uur Publicatie 1e NvI: 2 augustus Sluitingstermijn 2e vragenronde: 7 augustus om 12:00 uur Publicatie 2e NvI: uiterlijk 19 augustus Sluiting indienen verzoeken tot deelname: 26 augustus 12:00 uur

5 Aandachtspunten voor gegadigden
Knock-outeisen: referenties 1 en 2 Selectie op basis van referenties 3 en 4 Voorkom dat we ‘Verzoek tot deelneming’ ongeldig moeten verklaren! Rechtsgeldigheid ondertekening Gegadigde moet blijken uit KVK-uittreksel Meldingsplicht onjuistheden/onduidelijkheden bij Alle informatie via

6 Scope van de opdracht Dienstverlening op het gebied van mediastrategie- en planning voor campagnes en losse plaatsingen van de Rijksoverheid.

7 Doel van de aanbesteding
1. Meer (regie op) kwaliteit - Mediakennis binnen rijksoverheid vergroten en delen - Kennis van processen verbeteren en optimaliseren - Op termijn: verkorten van leadtimes - Grotere effectiviteit van de media-inkoop 2. Efficiënter mediaproces - Minder betrokken partijen - Opdrachtgeverschap verbeteren

8 Vragenronde Schriftelijk ingediende vragen Mondelinge vragen

9 18 juli 2013

10 Tariefopbouw Bruto tariefkaart € 1000,00 -/- DPC kortingen (stel 32%) € 320,00- Netto tarief € 680,00 -/- 15% retourcommissie € 102,00- Netto/netto tarief € 578,00 -/- korting retourgelden (6%) € 34,68- +/+ DPC-fee (2,65%) € 15,32 Factuurbedrag excl. BTW € 588,64 Factuurbedrag incl. BTW € 675,95


Download ppt "Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid"

Verwante presentaties


Ads door Google