De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inwerken Senior Servicedesk

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inwerken Senior Servicedesk"— Transcript van de presentatie:

1 Inwerken Senior Servicedesk

2 Inhoud Inleiding Begeleiden van de SD Medewerkers
Controleren van Topdesk (openstaande tickets) Controleren Magazijn Controleren van de Controleren bruikleen formulieren Zorgen dat de dag volgens procedure wordt afgesloten Draaiboek Senior van de dag

3 Begeleiden van de SD Medewerkers
Assisteer hen bij de werkzaamheden Samen ben je beter en sneller Controleer of ze hun werkzaamheden correct uitvoeren Geef ook tips indien nodig

4 Controleren van Topdesk (openstaande tickets)
Zorg er voor dat er gedurende de dag er gecontroleerd wordt op openstaande tickets. Zorg dat tickets die gesloten moeten worden ook daadwerkelijk gesloten worden. Zorg er daarbij wel voor dat de klant geïnformeerd wordt.

5 Controleren Magazijn Controleer het magazijn op netheid.
Alle kabels, muizen, toetsenborden enz. opgerold. Alles netjes opgesteld op een overzichtelijke manier.

6 Controleren van de E-Mail
De mail controleren is belangrijk omdat er via daar ook meldingen of aanvragen gedaan kunnen worden. Kijk voor ongelezen mails Beantwoord mails indien van toepassing

7 Controleren bruikleen formulieren
Loop alle bruikleenformulieren even langs om te controleren of alles correct is. Kijk of er eventuele formulieren foutief zijn ingevuld. Langdurige bruikleen. Controller ook de langdurige bruikleen formulieren of deze nog kloppen.

8 Zorgen dat de dag volgens procedure wordt afgesloten
Aan het einde van de dag is het belangrijk dat de Desk er netjes en opgeruimd uitziet. Controleer of de systemen uitstaan (op de scanner na) Haal eventuele losse papiertjes weg.

9 Draaiboek Senior


Download ppt "Inwerken Senior Servicedesk"

Verwante presentaties


Ads door Google