Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLander de Jonge Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag 21.09.2016
2
Agenda Globale context van de campagne Verwachte prestaties
Termijnen en budget Administratieve informatie Uitsluitingscriteria, selectiecriteria en gunningscriteria Borgtocht Verwachte documenten Vraag & antwoord
3
Globale context Actuele context:
Imago van België is aangetast door gebeurtenissen Veelvuldig kritiek in de internationale pers Aantal toeristen is gedaald Doel van de campagne: Herstellen en versterken van het imago en de geloofwaardigheid van het land en zijn overheid, in België en in het buitenland.
4
Globale context Rol van de EM Coördinatie op federaal niveau
Coördinatie met een interfederale taskforce Hulp bij contacten met partners, publiek en privé
5
Verwachte prestaties Uitwerken van een globale en coherente campagne- en evenementiële strategie over een periode van 2 jaar, aangepast aan de verschillende doelgroepen. Een concept uitwerken en opzetten van een terugkerend mecanisme (evenementen) Productie van het materiaal (website, videos, voeden van sociale media, logo en baseline, template print, …) Vertaling in minimum 6 talen (Nederlands/Frans/Duits/Engels/Japans/Chinees/ Mandarijn) Verspreiding via de Europese en internationale media (aankoop van mediaruimte) en opzetten van partnerschappen. Monitoring en evaluatie (meten van de geproduceerde content, het bereikte doelwit en de impact)
6
Termijnen en budget Indiening van de offertes: donderdag 03/11/2016 vóór 12hu00 Evaluatiecommissie: week van 07/11/2016 Lancering van de campagne: Januari 2017 Budget : ,00 EUR, alle taksen inbegrepen
7
Administratieve informatie
Procedure: open offerteaanvraag Uitsluitingcriteria (8) Selectiecriteria(2) Afgelopen vijf jaar al minstens twee communicatiecampagnes en -acties gerealiseerd op internationale schaal, gelijkaardig aan deze opdracht. Met een budget van minstens euro, alle taksen inbegrepen. In staat zijn samen te werken met de aanbesteder in het Nederlands en in het Frans. Gunningscriteria(4) Prijs (40%) Kwaliteit van de communicatiestrategie(20%) Creativiteit van de communicatieacties(20%) Kwaliteit van de media-aanbeveling(20%) Borgtocht : 5 % van het TOTALE bedrag van de opdracht, exclusief BTW
8
Administratieve informatie Verwachte documenten (zie details pg
Administratieve informatie Verwachte documenten (zie details pg. 30 van bestek 2016/016) een strategische en creatieve aanbeveling, een media-aanbeveling en een gedetailleerde prijsofferte Een beschrijving van de werkprocedures Een retroplanning De naam van de personen die het team vormen, en cv Voorbeelden van campagnes en acties (beschrijving van de strategie, presentatie van het geproduceerde materiaal, gerealiseerde acties, diensten in onderaanneming, attesten, …) in het kader van de selectiecriteria Offerteformulier Overeenkomst voor de overdracht van auteursrechten
9
Dank voor uw aandacht! Vraag & antwoord
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.