Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDries de Wilde Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
0
Bestek nr. 16EN2017/1 Vlissingen, 28 juni 2017 10:00 uur
Infovergadering Bestek nr. 16EN2017/1 Vlissingen, 28 juni :00 uur
1
Agenda Inleiding / praktische mededelingen Scope Programma van eisen
Administratieve bestekbepalingen Overeenkomst Model documenten Afsluiting en afspraken
2
Inleiding – praktische mededelingen
Opdrachtgevers RWS/MDK GNB Gemeenschappelijk Nautisch Beheer Scheldegebied Vessel Traffic Services Schelderadarketen Beheer & Exploitatieteam (BET) SRK Aanleiding: vernieuwing huidig schoonmaakonderhoudbestek Aanwezigheidslijst Vragen & Antwoorden
3
Scope A B C Deelopdracht Omschrijving
(Dagelijkse) Schoonmaakwerkzaamheden: Het uitvoeren van reguliere (dagelijkse) schoonmaakwerkzaamheden. Glasbewassingwerkzaamheden: Het deels volgens vaste frequentie. B Overige dienstverlening: Het uitvoeren van overige (schoonmaak)gerelateerde werkzaamheden, waaronder de levering van (sanitaire) producten of materialen en catering en het op afroep uitvoeren van glasbewassingwerkzaamheden C omvat het geheel aan (project)ondersteunende, administratieve, financiële en organisatorische taken en/of werkzaamheden inclusief overlegmomenten (intern en extern), die nodig zijn om het geheel aan (schoonmaak)werkzaamheden en bijbehorende diensten en de samenwerking met de Opdrachtgevers mogelijk te maken. Daaronder is ook begrepen het verzorgen van rapportages, het uitvoeren van interne en externe kwaliteitscontroles en het afleggen van verantwoording..
4
Overzicht objecten en locaties
5
Organisatie
6
Programma van Eisen (PvE)
Doelstelling: Komen tot een doelmatige en resultaatgerichte schoonmaak en aanverwante dienstverlening aan de gebruikers van de betreffende locaties/gebouwen. De Opdrachtgevers hebben de wens, de kwaliteit en servicegerichtheid van dienstverlening binnen hun organisatie optimaal inhoud en kwaliteit te geven, teneinde daarmee het primair proces van de Opdrachtgevers optimaal te ondersteunen en continuïteit te garanderen, tegen aanvaardbare en voorspelbare kosten. Uitgangspunt: de primaire verantwoordelijkheid t.a.v. de uit te voeren schoonmaak en aanverwante werkzaamheden in uitvoerende, organiserende en financiële zin is voor de Opdrachtnemer
7
PvE: nadere bijzonderheden
Vereniging Schoonmaak Research kwaliteitmeetsysteem (VSR) Opdrachtnemer dient te beschikken over een adequaat kwaliteitscontrolesysteem. De Opdrachtgevers eisen bij inschrijving een recente kopie van een volledig ingevulde VSR-KMS (of vergelijkbare) kwaliteitsrapportage, van een recent uitgevoerde inspectie bij één van de huidige Opdrachtgevers van de Opdrachtnemer. Opdrachtgevers eisen in dit kader van de Opdrachtnemer 4 x per jaar een rapportage. Opdrachtnemer zal de dag voorafgaand aan de dag van de kwaliteitsmeting de Opdrachtgevers op de hoogte stellen van de controle. Opdrachtnemer dient bij wijzigingen in de afgegeven planning een nieuw overzicht te verstrekken aan Opdrachtgevers en de onafhankelijke derde partij welke de kwaliteitsmetingen uitvoert.
8
Administratieve bestekbepalingen
Gunningsprocedure: Open offerte aanvraag diensten Passende erkenning (of bewijzen hiertoe) overleggen Gunningcriteria: Prijs: fictief bedrag P = totaal prijs deelopdracht A + fictieve prijs deelopdracht B + totaal prijs deelopdracht C 60 % Kwaliteit: Plan van aanpak 20 % Duurzaamheid/MVO 15 % Informatiebeveiliging 5 % Offerte: Elektronisch ingediend op 31 juli 2017 te uur Gekwalificeerde elektronische ondertekening
9
Overeenkomst Driepartijen overeenkomst: ondertekening bij sluiten opdracht Aandachtspunten: Art. 7.1: Eerste indexatie niet eerder dan per Art. 8: e-invoicing via het Mercuriusplatform. Op de facturen wordt 10% van het maandbedrag ingehouden, deze bedragen worden elk kwartaal uitgekeerd, als voldaan wordt aan de eisen, zoals vermeld in artikel 3.2 van het PvE. Art. 9: sancties :
10
Coördinatie overeenkomst
Coördinerend opdrachtnemer is Croon Wolter & Dros. De Opdrachtgevers zullen zich naar beste kunnen inspannen dat die Nevenopdrachtnemers die op het moment van ondertekening van de coördinatieovereenkomst (nog) niet nader kunnen worden aangeduid, op een later tijdstip zullen toetreden tot de coördinatieovereenkomst.
11
Model documenten Offerteformulier: is absoluut vereist
Handtekeningen ! Inventaris per deelopdracht Deelopdracht B ingevuld (geraamde som). Deelopdracht A en C nader in te vullen Gedetailleerde samenstelling totale prijs per deelopdracht (incl. prijzen evt. onderaannemers) Opgave van alle tarieven (o.b.v. profielen), toeslagen en stuksprijzen die ingezet kunnen worden bij de 3 deelopdrachten. Bankgaranties te gebruiken bij sluiten van de opdracht
12
7. Afspraken en slot Rondgang SRK locaties 12 en 13 juli Locaties: dag 1. Centrale Vlissingen / Waarde / Lange Neel. Dag 2. Centrale Zeebrugge (VL) / Centrale Terneuzen / Cadzand (PBM’s verplicht). Verslag infovergadering. Verslag Vragen & Antwoorden Per uiterlijk 14 juli 2017, 12:00 uur. 31 juli 2017, 13:15 uur: openen offertes Beoogde start van de overeenkomst 1 oktober 2017 Looptijd 4 kalenderjaren
13
Vragen????
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.