Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJuliana Silke van der Linden Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
1
Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017
ZPK Budel Zomerkamp Vrijdag 9 juni t/m zondag 11 juni 2017
2
Kamplocatie Hopper Jeugdverblijf Woutershof Grootbroekstraat Kinrooi (België) ± 30 minuten rijden vanaf Budel
3
Kamplocatie Twee accommodaties, die met elkaar verbonden zijn, ter beschikking: De Welp (42 slaapplaatsen) grijs gearceerd De Kabouter (36 slaapplaatsen) wit gekleurd
4
Kamplocatie
5
Kamplocatie
6
Kamplocatie Ruime accommodatie met 78 slaapplaatsen (incl. matrassen en kussens) Douche- en toiletruimtes Meerdere eet- en speelzalen verdeeld over drie verdiepingen 2 ruime keukens (koelkasten, diepvrieskist, afwasmachine, frituur en uitgebreid inventaris) Speelveld en speelbos Kampvuurplaats WIFI
7
Data kamp Vrijdag 9 juni Start kamp voor zwemmers van 12 jaar en ouder. Om 16:00 uur vertrek vanaf de Zuiderpoort in Budel. In groepjes en met begeleiding per fiets naar de locatie (fietstocht met opdrachten). Tassen en slaapspullen worden per auto naar het kamp worden gebracht. Zaterdag 10 juni Start kamp voor zwemmers van 11 jaar en jonger. Oudere zwemmers zijn al op de kamplocatie aanwezig. Jongere zwemmers worden vanaf 10:00 uur op het kamp verwacht. Ouders/verzorgers dienen hen zelf te brengen. Zondag 11 juni Om 15:00 uur eindigt het kamp voor alle deelnemers. Kinderen die door hun ouders/verzorgers gebracht zijn, kunnen dan ook weer op het kamp worden opgehaald. Kinderen die met de fiets zijn gekomen, fietsen ook weer samen en met begeleiding terug. Zij zullen naar verwachting rond 16:30 uur aankomen in Budel.
8
Vrijwilligers gezocht!
Aan het kamp in 2015 namen bijna 40 kinderen en 20 vrijwilligers deel. Inmiddels zijn er veel nieuwe jeugdleden en dus gaan we er vanuit dat het aantal deelnemende kinderen ook groter zal zijn. Dit betekent dan ook dat er genoeg te doen zal zijn en we veel extra vrijwilligers kunnen gebruiken. Helpt u ons een handje?
9
Overzicht taken Begeleiding fietstocht Vervoer tassen Groepsleiding
Voorbereiding spellen Kookploeg Corvee/catering Eindschoonmaak
10
Begeleiding fietstocht
Vrijdag 9 juni om 16:00 uur vertrek fietstocht van Zuiderpoort naar kamp in Kinrooi. Fietstocht inclusief opdrachten. Maximaal 30 kinderen. Afhankelijk van aantal deelnemers zo’n 3 à 4 groepen. Het liefste 2 begeleiders per groep, dus 6 à 8 vrijwilligers. Zondag 11 juni om 15:00 uur weer terug van Kinrooi terug naar Zuiderpoort. Korte route zonder opdrachten. Rond 16:30 uur in Budel.
11
Vervoer tassen Om de kinderen die met de fiets naar het kamp gaan te ontlasten, willen we de tassen en slaapspullen per auto naar het kamp brengen. 1 busje of 2 auto’s zou moeten volstaan. Dit geldt zowel voor de heenweg (vrijdag 9 juni) als voor de terugweg (zondag 11 juni).
12
Groepsleiding Voor zaterdag 10 juni en zondag 11 juni zoeken we vrijwilligers die als groepsleider willen meegaan. Het liefst ook 1 à 2 leiders die vanaf vrijdag 9 juni aanwezig kunnen zijn. Minimaal 2 leiders per groep (bij een tekort aan leiding kunnen oudere zwemmers wellicht ook als extra leider ingezet worden).
13
Groepsleiding Groepsgrootte afhankelijk van het aantal deelnemers en beschikbare leiding. Naar verwachting 5 groepen met 8 à 10 kinderen per groep. Dus circa 10 leiders nodig. Idealiter blijven (een aantal) groepsleiders ook slapen, zodat er ook ‘s nachts voldoende leiding aanwezig is. Dit is gewenst, niet verplicht.
14
Voorbereiding spellen
Opzetten/voorbereiden van de spellen dient, om zo min mogelijk tijd te verliezen, te gebeuren terwijl een ander spel bezig is of kinderen aan het eten zijn. Of en hoeveel extra personen hiervoor nodig zijn hangt af van de nog te bepalen spellen. Op zoek naar een aantal back-ups die we hiervoor mogen vragen, na meer duidelijkheid over de spellen.
15
Kookploeg Kookploeg nodig voor de volgende maaltijden:
Vrijdag: 18:30 uur Hamburgers/worstjes met salades en stokbrood Zaterdag: 18:00 uur Friet met snack Zondag: 12:00 uur Pannenkoeken Zaterdag- en zondagochtend kan de leiding die blijft slapen helpen met het klaarzetten van het ontbijt.
16
Kookploeg De boodschappen worden vooraf al gedaan door de Activiteitencommissie. Indien kinderen op het inschrijfformulier aangeven vegetariër te zijn of een voedselallergie te hebben, zal daar uiteraard rekening mee gehouden moeten worden.
17
Corvee/catering Tijdens de evaluatie van het kamp in 2015 kwam naar voren dat het erg handig is een paar extra handjes te hebben voor algemene corvee/catering. Denk hierbij aan: ranjavoorraad bijhouden, tafels dekken/afruimen, vuilniszakken vervangen, toiletten bijhouden en pleisters plakken. Sowieso 1 à 2 personen nodig op zaterdag en zondag. Eventueel ook 1 persoon op vrijdag.
18
Eindschoonmaak Het kamp is zondag 11 juni om 15:00 uur afgelopen. We willen de poetsploeg echter vragen om om 14:00 uur al aanwezig te zijn, zodat alvast gestart kan worden met de schoonmaak van de lege lokalen. Denk hierbij aan: zalen, toiletten, douches en inventaris schoon afleveren en afval verzamelen. Groot gebouw, dus naast de Activiteitencommissie graag nog 4 vrijwilligers voor de eindschoonmaak.
19
Overzicht vrijwilligers
Begeleiding fietstocht: 6 à 8 personen ! Vervoer tassen: 1 à 2 personen ! Groepsleiders: 6 à 10 personen ! Voorbereiding spellen: ≥ 2 personen (back-up) Kookploeg: 4 personen ! Corvee/catering: 2 personen ! Eindschoonmaak: 4 personen !
20
Vele handen maken licht werk
U ziet, er komt veel bij een kamp kijken en dus hebben we veel vrijwilligers nodig. Hopelijk wilt u ons ook een handje helpen! We vragen u om na afloop uw voorkeur(en) aan te geven op het formulier. Taken kunnen ook gecombineerd worden. Als iemand bijvoorbeeld zowel wil koken als wil helpen met de eindschoonmaak…graag!
21
Vele handen maken licht werk
De Activiteitencommissie zal vervolgens een concept taakverdeling maken waarbij zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de voorkeuren. Geeft u meerdere taken op, dan geeft u ons ook meer speling in de verdeling. De concept taakverdeling volgt binnen 3 weken per .
22
Vragen? Vragen of opmerkingen? Stel ze gerust! Wil u op een later moment nog iets weten of melden, stuur dan een naar: Namens de Activiteitencommissie, alvast hartelijk bedankt!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.