Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLudo Janssens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
2
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
3
Eerste fase Analyse: praten, rondkijken en bestuderen bedrijfsstrategie Resultaatgebieden Heidesessie management: Gewenste identiteit Kernwaarden Visie op interne communicatie
4
Communicatieplan OCB Duidelijke keuzes Doelgroepgerichte communicatie Middelen Opbouw afdeling communicatie Rol van management
5
Vertaalslag naar middelen Werving reclamebureau (briefing) Nieuwe huisstijl Website Brochures Nieuwsbrief etc.
6
Betrokkenheid management Communicatieadviseur lid van het Management Beraad Rollen in externe communicatie verduidelijken Trainingsdagen externe communicatie
7
Training externe communicatie Gezamenlijke kernboodschap, onderscheidend vermogen Managers maken eigen netwerkplan Presentatietechnieken Hoe team betrekken bij externe communicatie? (train de trainer) Individuele coaching bij invulling netwerkplan
8
Effecten Eenduidigheid over identiteit, (gedrag, symboliek en communicatie) vertaalt zich naar betere en eenduidige reputatie Marktanalyse Accountmanager aangesteld Medewerker PR & Communicatie BrinQ Training & Communicatie
9
Centrale vragen Hoe betrekken jullie managers/medewerkers bij imago? Gedrag is lastig te beïnvloeden. Welke tips hebben jullie?
10
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.