De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink."— Transcript van de presentatie:

1 Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink

2 Programma 18 november 13.00-15.00 uur  - korte kennismaking met de nieuwe deelnemers  - ComBeL (en VGG in december)  - video leergesprek  - afronding en opdracht volgende keer

3

4 Doelen vandaag 1.1. Adequaat de ComBeL kunnen invullen 1.- welke instrumenten heb je daarvoor tot je beschikking? Subjectief vs. objectief? 2.2. Bewust zijn van structuur en focus van een leergesprek 1.- randvoorwaarden, kaders, vorm, sfeer

5 1. Competentie Beoordelings Lijst  Wanneer is de ComBeL adequaat ingevuld?  Wat zijn je ervaringen ermee?  Negatief  Positief  ComBeL = instrument om het leerproces te kaderen: geeft houvast aan wat goed gaat en wat er nog te leren valt.  Bv. excellente aios: aparte trajecten  Bv. aios met knelpunten in het leren: onderbouwen waaraan ze moeten werken; IOP

6 2. Leergesprek  Doel: helderheid over structuur en focus van het leergesprek.  - is de agenda van het leergesprek expliciet?  - wie heeft de regie?  - wat is de leervraag van de aios?  - over welke competentie gaat het?  ► Welke kwaliteiten van de opleider zie je?  Suggesties voor verbeterpunten (door inbrenger zelf)

7 Afronding en opdracht  Doelen gehaald? Take home messages?  Volgende keer video van eigen consult meenemen: oefenen met leergesprek voeren.


Download ppt "Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink."

Verwante presentaties


Ads door Google