Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAlbert van den Broek Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink
2
Programma 18 november 13.00-15.00 uur - korte kennismaking met de nieuwe deelnemers - ComBeL (en VGG in december) - video leergesprek - afronding en opdracht volgende keer
4
Doelen vandaag 1.1. Adequaat de ComBeL kunnen invullen 1.- welke instrumenten heb je daarvoor tot je beschikking? Subjectief vs. objectief? 2.2. Bewust zijn van structuur en focus van een leergesprek 1.- randvoorwaarden, kaders, vorm, sfeer
5
1. Competentie Beoordelings Lijst Wanneer is de ComBeL adequaat ingevuld? Wat zijn je ervaringen ermee? Negatief Positief ComBeL = instrument om het leerproces te kaderen: geeft houvast aan wat goed gaat en wat er nog te leren valt. Bv. excellente aios: aparte trajecten Bv. aios met knelpunten in het leren: onderbouwen waaraan ze moeten werken; IOP
6
2. Leergesprek Doel: helderheid over structuur en focus van het leergesprek. - is de agenda van het leergesprek expliciet? - wie heeft de regie? - wat is de leervraag van de aios? - over welke competentie gaat het? ► Welke kwaliteiten van de opleider zie je? Suggesties voor verbeterpunten (door inbrenger zelf)
7
Afronding en opdracht Doelen gehaald? Take home messages? Volgende keer video van eigen consult meenemen: oefenen met leergesprek voeren.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.