Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJosephus Moens Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
2
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014
3
De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
4
De stelling was: Ik ga naar informatiebijeenkomsten. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
5
De stelling was: Ik bespreek met mijn kinderen wat zij overdag op de basisschool/kindcentrum meegemaakt hebben. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
6
De stelling was: Mijn kind voelt zich thuis op de basisschool/kindcentrum; hij/zij heeft het gevoel erbij te horen. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
7
De stelling was: Mijn kind wordt vaak gepest. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
8
De stelling was: Mijn kind gaat graag naar de basisschool/kindcentrum. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
9
De stelling was: Ik krijg voldoende informatie vanuit de basisschool/kindcentrum. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
10
De stelling was: Ik krijg voldoende informatie over de ontwikkeling van mijn kind. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
11
De stelling was: De basisschool/kindcentrum is een veilige omgeving voor mijn kind. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
12
De stelling was: De weg tussen huis en de basisschool/kindcentrum is veilig voor mijn kind. Conclusie: bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
13
De stelling was: Ik voel me medeverantwoordelijk voor de educatieve ontwikkeling van mijn kind op de basisschool/kindcentrum. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
14
De stelling was: Ik lees met mijn kind. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
15
De stelling was: Als ouder voel ik mij gehoord. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
16
De stelling was: De school komt afspraken na. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
17
De stelling was: Ik houd me aan afspraken. Gemiddeld tot bovengemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
18
De stelling was: Klachten worden serieus genomen. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
19
De stelling was: Indien nodig kan ik bij de leidinggevende terecht. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
20
De stelling was: Gesprekken met leerkrachten ervaar ik als plezierig. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
21
De stelling was: Gesprekken met leerkrachten ervaar ik als gelijkwaardig. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
22
De stelling was: De leerkracht heeft een goed beeld van mijn kind. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
23
De stelling was: Mijn kind krijgt goed onderwijs. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
24
De stelling was: Ik voel mij welkom op de basisschool/kindcentrum. Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
25
De stelling was: Welk tevredenheidscijfer geeft u de medewerkers? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
26
De stelling was: Welk tevredenheidscijfer geeft u het basisschool/kindcentrum? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
27
De stelling was: Maak je gebruik van BSO (buitenschoolse opvang)?
28
De stelling was: Welk tevredenheidscijfer geeft je BSO? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
29
De stelling was: In welke mate op een schaal van 1 tot 10 bent u betrokken bij de school? Gemiddelde score t.o.v. het stedelijk gemiddelde
30
Schoolspecifieke vraag Ik ben voor een continurooster: mijn kind luncht met de klas, heeft een korte pauze en is 's middags eerder vrij.
31
Conclusie EC ‘t Sparrenbos scoort gemiddeld. Kleine afwijkingen naar beneden of naar boven komen regelmatig voor, maar we blijven altijd binnen de marge van het gemiddelde scoren. Alleen bij tevredenheid over medewerkers en tevredenheid over de school scoren we maar net binnen de marge t.o.v. het stedelijk gemiddelde. Dit worden dus belangrijke aandachtspunten. Wij gebruiken deze uitkomsten als input voor het jaarplan 2014-2015 en voor het schoolplan 2015-2020. Voor het schoolbestuur van Signum kunnen de verschillende uitkomsten gebruikt worden om het stedelijk beleid bij te stellen.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.