Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRaphaël Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Schademelden via Whatsapp Ditzo
2
#Wouter
3
#Hella
4
#Opgericht in 2007
5
#Wij kraken verzekeringsregels
6
Ditzo 1.0, 2.0 en 3.0 #Ditzo
7
Ontwerpen vanaf een wit vel #Wat is er onlogisch en hoe kunnen we verbeteren?
8
Is in de wacht staan eigenlijk wel logisch? #Schademelden en klantenservice
9
#Ontwikkeling WhatsApp
10
#Kleinschalig getest
12
#WhatsSchaap
13
#Inrichting InrichtingVannaar BereikbaarheidWerkdagen 9:00 - 17.30 uur Dagelijks 8:30 – 22:00 uur Reactietijd10 werkdagen!2 uur ToolWeb-whatsappGeïntegreerd CommunicatieTelefonisch / e-mailKort / schriftelijk ProfielCallcenter medewerkers 100% webcare medewerkers Engagement/lol56%79% Maar ook… onduidelijkheid en vragen vanuit compliance/ risk
14
#Niet in de wacht, maar ‘n WhatsApp
15
#Klantreacties
16
#Maar dit ook…
17
Lisa (webcare mederker): “Whatsapp is hét middel voor direct en persoonlijk klantcontact! Laagdrempelig, snel toegankelijk en ideaal voor deze tijd. Geen ellelange telefoongesprekken of mailconversatie ’s, maar snel tussendoor appen met je verzekeraar. Geweldig voor een tijd waarin iedereen altijd druk is!”
18
#Resultaten
19
#Tips # Bepaal moments of truth # Ontwerp vanaf een wit vel # Gewoon doen! En verder > Toetsen bij klanten
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.