De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld."— Transcript van de presentatie:

1 door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld

2 Identiteit –Sociale verhoudingen –Woon- en leefstijlen –Geschiedenis –Type woonmilieu –Positionering in de stad –Plannen –Trends Branding

3 Proces Branding Voorbereiding Warming Up Brandingsessies Programmasessie Marketing/ communicatie sessie

4 Kernkwaliteiten Twekkelerveld Gebouwde omgeving en voorzieningen

5 Ruim opgezet en groen

6 Speelvoorzieningen

7 Diversiteit aan buurten

8 Zorgvoorzieningen

9 Verenigingsleven

10 Kernwaarden Twekkelerveld Leefwijze en omgang 1. Behulpzaam 2. Eigen kringen 3. Aftastend 4. Zelfvoorzienend 5. Apart van de stad

11 Twekkelerveld: “Alles aanwezig” Merkbelofte

12 Zelfvoorzienend vermogen van de wijk Organiseren van grensverkeer in de publieke ruimte Verbeteren van de gebouwde omgeving Presenteren van de wijk naar buiten. Aandachtspunten vanuit branding

13 Zelfvoorziende vermogen van de wijk Onderzoek mogelijkheid “voorzieningencentrum” Onderzoek mogelijkheid bankvoorziening Vrijwilligersbank

14 Het organiseren van grensverkeer Gezamenlijke aanpak inrichting publieke ruimte Stimuleren van verbindingen tussen actieve verenigingen “Nieuwe” nacht van Twekkelerveld Oprichting wijkplatform

15 Verbeteren van de gebouwde omgeving Ondersteunen bewonersinitiatieven Samenwerken tussen wijkpartijen verbeteren Bewoners betrekken bij plan ontwikkeling Gevaarlijke verkeersplekken aanpakken Renovatie/ onderhoud (particuliere) woningen en winkels Speelvoorzieningen voor kinderen tot 4 jaar

16 Presenteren van de wijk naar buiten toe Beeldmerk/ huisstijl ontwikkelen Ambassadeurs voor de wijk vinden Website maken (indien nodig) “Nieuwe”nacht van Twekkelerveld Reclame activiteiten

17 Integraal wijkplan Twekkelerveld Stedenbouwkundige analyse Groenstructuurplan Sociale agenda WENS Economische analyse

18 Vragen?


Download ppt "Door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld."

Verwante presentaties


Ads door Google