Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKrista Peters Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
door: Rixt Wibiër Branding (middengebied) Twekkelerveld
2
Identiteit –Sociale verhoudingen –Woon- en leefstijlen –Geschiedenis –Type woonmilieu –Positionering in de stad –Plannen –Trends Branding
3
Proces Branding Voorbereiding Warming Up Brandingsessies Programmasessie Marketing/ communicatie sessie
4
Kernkwaliteiten Twekkelerveld Gebouwde omgeving en voorzieningen
5
Ruim opgezet en groen
6
Speelvoorzieningen
7
Diversiteit aan buurten
8
Zorgvoorzieningen
9
Verenigingsleven
10
Kernwaarden Twekkelerveld Leefwijze en omgang 1. Behulpzaam 2. Eigen kringen 3. Aftastend 4. Zelfvoorzienend 5. Apart van de stad
11
Twekkelerveld: “Alles aanwezig” Merkbelofte
12
Zelfvoorzienend vermogen van de wijk Organiseren van grensverkeer in de publieke ruimte Verbeteren van de gebouwde omgeving Presenteren van de wijk naar buiten. Aandachtspunten vanuit branding
13
Zelfvoorziende vermogen van de wijk Onderzoek mogelijkheid “voorzieningencentrum” Onderzoek mogelijkheid bankvoorziening Vrijwilligersbank
14
Het organiseren van grensverkeer Gezamenlijke aanpak inrichting publieke ruimte Stimuleren van verbindingen tussen actieve verenigingen “Nieuwe” nacht van Twekkelerveld Oprichting wijkplatform
15
Verbeteren van de gebouwde omgeving Ondersteunen bewonersinitiatieven Samenwerken tussen wijkpartijen verbeteren Bewoners betrekken bij plan ontwikkeling Gevaarlijke verkeersplekken aanpakken Renovatie/ onderhoud (particuliere) woningen en winkels Speelvoorzieningen voor kinderen tot 4 jaar
16
Presenteren van de wijk naar buiten toe Beeldmerk/ huisstijl ontwikkelen Ambassadeurs voor de wijk vinden Website maken (indien nodig) “Nieuwe”nacht van Twekkelerveld Reclame activiteiten
17
Integraal wijkplan Twekkelerveld Stedenbouwkundige analyse Groenstructuurplan Sociale agenda WENS Economische analyse
18
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.