Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFrederik Claes Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Wij zijn fantastisch! Ervaring Kennis Contacten in de buurt en met andere partijen Concrete produkten: Vreedzaam, FAST, Wijvandestraat, fondsenwerving, ideeëntas, VVPT, bus, wijkwijsneuzen, etc.
3
Wijvandestraat Economie en Bedrijvigheid Gedrag en Gezondheid Veiligheid en Leefbaarheid
4
Van amateur naar professional Idee: Canada en VS Samenwerking met Sesamacademie Onderscheid maken: buurtbetrokkenheid, sponsoring, fondsenwerving, toeleiding en bedrijvendagen
5
Waarom? Belang van de buurt: bedrijven kunnen extra expertise inbrengen Belang van bedrijf: ze zijn onderdeel van de buurt en hebben belang bij een goede relatie (overlast, criminaliteit, werkgelegenheid, imago, klanten) Belang van organisatie: Welzijnswerk moet niet zielig doen en subsidiegever leidend maken
6
Visie Bedrijven zijn onderdeel van de wijk en zijn daarom ook doelgroep van de WWO’s Wij helpen bedrijven met invulling MBO/MVO, Werving personeel, relatie met buurt etc. Versterking wijkeconomie zorgt voor verbetering persoonlijke situaties, verbetering gezinssituaties en verbetering buurt. Practice what you preach!
7
“Gamma” Huiswerkklas
8
Bedrijvendagen ING Rabobank Eneco Berenschot Tempo team Van Ganzenvoort Deloitte & Touche
9
Bedrijvendagen
10
Bedrijvendagen-2
11
Bedrijvendagen-3
12
Werktoeleiding Tempo Team: Krachtcatering IKEA: Vakantiekrachten
13
Tempo Team
14
IKEA
15
wijkcoöperaties Catering Schoonmaak ZZP’ers Wassen voor het Ziekenhuis Parkonderhoud Huiswerkklassen Speeltuin met MMB’ers
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.