Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKlaas Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Handleiding Mijn Amersfoortse
2
Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder –Gegevens contract –Gegevens medewerker(s) 4.Ziek en hersteld melden van medewerker(s) –Een medewerker ziek melden –De ziekmelding van een medewerker wijzigen –Een medewerker hersteld melden 5.Uitkeringen accorderen
3
1.Inloggen Om direct in te loggen op Mijn Amersfoortse typt u amersfoortse.nl/inloggen in uw internetbrowser. Of u gaat naar amersfoortse.nl en klikt rechtsbovenin het scherm op Inloggen.amersfoortse.nl/inloggen
4
Vul vervolgens onder het kopje Mijn Amersfoortse AOV Collectief uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Uw gebruikersnaam en wachtwoord heeft u bij het afsluiten van uw verzekering per brief ontvangen. Heeft u deze niet meer? Neem dan contact op met [invullen].
5
2. Overzicht Mijn Amersfoortse U bent nu ingelogd in Mijn Amersfoortse. Klik onder het kopje Proces op Contractoverzicht om uw gegevens in te kunnen zien.
6
U ziet nu een overzicht van al uw verzekeringen. Kies de verzekering die u wilt inzien en klik op Open Dossier.
7
U kunt nu uw verzekering inzien. Standaard zijn de gegevens van de Contracthouder geopend. Om de gegevens van een verzekering te wijzigen, klikt u achter de gegevens op Wijzigen. U kunt alleen gegevens wijzigen die geen premiewijziging veroorzaken, zoals een verhuizing. Wilt u andere gegevens wijzigen, bijvoorbeeld de incassowijze, neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur. 3. Inzien en wijzigen gegevens Contracthouder
8
Klik op het tabblad Contracten. U ziet nu de gegevens van uw verzekeringen. Om deze te wijzigen, neemt u contact op met uw verzekeringsadviseur. 3. Inzien en wijzigen gegevens Contracten
9
Klik op de + tekens aan de linkerzijde om de details van de verzekering in te zien (in dit geval zijn de details al zichtbaar. Er verschijnt dan een - teken
10
Om een overzicht van al uw verzekerde medewerkers te zien, klikt u op het tabblad Medewerkers. U kunt medewerkers zoeken met behulp van een zoekterm, bijvoorbeeld een (deel van de) achternaam, en met behulp van het zoekfilter. Om de details van een medewerker te zien, klikt u aan de linkerzijde op het + teken. Wilt u gegevens van een medewerker wijzigen, klik dan op Wijzigen. 3. Inzien en wijzigen gegevens medewerker(s)
11
Nadat u op Wijzigen heeft geklikt, verschijnt een nieuw scherm. Hier ziet u de bij ons bekende gegevens van deze medewerker. U hoeft alleen de gewijzigde gegevens aan te passen. Als u hiermee klaar bent, klikt u op Opslaan in verzendlijst.
12
U ziet nu dat er achter de naam van de medewerker waarvan u de gegevens heeft aangepast Gewijzigd staat. Klik vervolgens op Wijzigingen versturen om de gewijzigde gegevens naar ons door te sturen.
13
Wilt u een nieuwe medewerker aanmelden op een verzekering, klik dan in het overzicht van verzekerde medewerkers op Aanmelden medewerker. In het volgende scherm vult u de gevraagde gegevens in en vervolgens klikt u op Opslaan in verzendlijst.
14
Wilt u een medewerker afmelden van de verzekering, bijvoorbeeld omdat deze medewerker niet meer bij u in dienst is, klik dan in het overzicht van verzekerde medewerkers op Afmelden. In het volgende scherm beantwoordt u de twee vragen en daarna klikt u op Opslaan in verzendlijst. Wilt u weten wanneer u een medewerker van de verzekering mag/moet afmelden? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur.
15
De verzendlijst toont alle wijzigingen, aanmeldingen en afmeldingen die u hebt ingevoerd. Deze wijzigingen in uw medewerkeradministratie worden pas doorgevoerd nadat u klikt op Wijzigingen versturen.
16
Als wij de wijzigingen hebben ontvangen, ziet u onderstaande scherm ter bevestiging.
17
Om een nieuwe ziekmelding te doen, klikt u eerst op het tabblad Claims en vervolgens op Nieuwe claimmelding. 4. Ziek en hersteld melden van medewerkers
18
Nadat u op Nieuwe claimmelding heeft geklikt, ziet u een overzicht van al uw medewerkers. Medewerkers die in de administratie als 100% gezond bekend staan kunnen ziek gemeld worden via de link Claim melden.
19
In het onderstaand scherm worden verschillende gegevens gevraagd over de (eerste) ziekmelding. De ziekmelding word doorgevoerd nadat u hebt geklikt op Verzend claimmelding.
20
Als wij de ziekmelding hebben ontvangen, ziet u onderstaand scherm ter bevestiging.
21
Om een bestaande ziekmelding te wijzigen, klikt u op Meer. Vervolgens klikt u op Wijzigen claim.
22
In het volgende scherm kunt u de wijzigingen doorvoeren. Als u de wijzigingen heeft doorgevoerd, klikt u op Verzenden wijzigingen.
23
Afhankelijk van welke wijzigingen u doorvoert, kunnen aanvullende gegevens worden opgevraagd. In onderstaand scherm ziet u alle aanvullende vragen. Als u de wijzigingen heeft doorgevoerd, klikt u op Verzenden wijzigingen.
24
Wilt u uw medewerker hersteld melden? Klik dan in het overzicht met alle lopende claims op Volledig hersteld melden achter de naam van de medewerker.
25
5. Uitkering accorderen Maandelijks (voor de 3 e werkdag) verschijnt er op het tabblad claims de mogelijkheid om uitkeringen te accorderen. Dit zijn de uitkeringen die betrekking hebben op medewerkers die in de voorgaande maand ziek waren. U kunt de uitkering voor een maand pas accorderen als u ook de daarvoor liggende maand heeft geaccordeerd (dus maand 7 kunt u pas accorderen als u eerst maand 6 heeft geaccordeerd). datum | titel en auteur (voettekst) 25 Door op Beoordelen te klikken, kunt u uitkeringen accorderen.
26
datum | titel en auteur (voettekst) 26 Door op het + teken te klikken voor de naam van uw medewerker, ziet u hoe de uitkering is opgebouwd.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.