Infoavond Tuinbouwvestiging de Kievit & Gemeente Peel en Maas heten u van harte welkom.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wegwerken van gevaarlijke kruispunten en wegvakken in Vlaams-Brabant
Advertisements

Multifunctionele kering Science Park Amsterdam
Uitvoering A15 MaVa-project Christine Davidse 29 september 2011
Digitaal Sociaal Huis 21 januari Agenda VanTot 12u13uBroodjes en koffie 13u13u45VERA : Operationele impact perceel 1 13u4514u15CORVE : Stand van.
Duurzaam beheer Provinciale lanen Presentatie voor de Commissie MEZ 20 juni 2007 Naar aanleiding van vragen in de Commissie MEZ van 13 juni 2007.
Spoedaanpak A28 Utrecht - Amersfoort
Verkenning Dronterringweg Swifterbant Arnoud Turkstra.
Inloopavond Húns 19 juni 2012 N359 Bolsward-Leeuwarden Kruispunt Húns-Leons 1.
Aan- & afvoer MFA Skoatterwâld Juni 2007 Werkgroep Wijkraad Skoatterwâld.
Riool reconstructie Nieuwenhagerstraat-Lindestraat.
1 juli 2010 Informatie avond Deijlerweg
Problematiek A20 / A13 Ontwerp Groep 23, Afdeling CiTG.
“Verkeersveiligheid; een dijk van een probleem?”
“In opdracht van Oranjewoud B.V.” 1.  Welkom!  Samenwerking tussen E, W, IPO, IM  School of E&D of Applied Sciences 2.
Nr. 3, augustus 2013 ‘Ruimte om te leven met water’ PROJECT KOSTVERLORENSTRENG en KLOOSTERZIELSTRENG Waar staan we nu? In de afgelopen periode is gewerkt.
Wijkontsluiting stationskwartier
Beter Benutten: Extra rijstrook A1 Bunschoten - Hoevelaken
Aanpak Verkeersonveiligheid Fietsverkeer 17 april 2014.
Knip Hogeweg Informatiebijeenkomst 22 januari 2015
Stefan Cornelissen & Eva de Leeuw
Vernieuwing Leidseplein Voorstel verplaatsing tramhaltes
Herinrichting Venloseweg Grubbenvorst 3 juni 2014.
Stichting van GOL naar Beter
Verkeersveiligheidsanalyse van Gingelom.  Doel  Werkwijze  Straten met bestaande ingrepen  Straten zonder ingrepen  Algemene opmerkingen  Conclusie/Aanbevelingen.
Verkeersveiligheid. Een Overzicht Een Analyse Omschrijving Een Rapport Een Presentatie Een Persbericht Persoonlijke stellingname.
Herinrichting Everlosebeekstraat
Verkeersveiligheid Brede School Zuidhorn
Bijeenkomst over pilot functiecreatie Jobbanking via de sociale economie bijeenkomst over pilot functiecreatie Hartelijk welkom! Mary van de Looij & Bert.
Weren groot (vracht)verkeer Heerjansdam. Samen nagedacht over maatregelen Dorpsraad Heerjansdam Gemeente Zwijndrecht KVOB Politie.
Variant 1 ➢ Draaibrug op huidige locatie ➢ Huidige hoogte (ca. 1 meter) ➢ Draaipunt in midden van de vaarweg ➢ Verbreden vaarweg naar 54 meter Voordelen.
Rioolvervanging 'De Lors'
Procedure en planning Rijkswaterstaat Waar staan we nu? 1.Startnotitie 2008/ zienswijze ingediend Richtlijnen MER Trajectnota / MER. Aug 2011/ zienswijze.
Reconstructie Kerkweg Roelofarendsveen
Uitwerking kadernotitie afvalbeleid Rob Slaats.
Oplossingsrichtingen onderwijshuisvesting Reek.. Ontwikkelingen Stichting Maashorst ambieert naast uitbreidingsmogelijkheden van de Vlinder, ook.
Herinrichting Bisschopsmolenstraat 29 juni Opzet avond Welkom Wethouder van Jan van Hal Toelichting Peter de Leeuw Gelegenheid tot het stellen van.
: nordinfra Woningbouwlocatie Hulsberg : Verkeerskundige aspecten Themabijeenkomst voor gemeenteraad 12 mei 2009 ing. Nordine Bouchiba, verkeerskundig.
Presentatie Herinrichting Centraal Plateau voor de gemeente Nuth Inger Orbons Secretaris Landinrichtingscommissie projectleider DLG.
Resultaten enquête Agenda Inleiding door de voorzitter (1/6 enquêtes retour) Bespreken van de enquête Volgorde van belang bepalen door u?
1 Presentatie 18 juli 2012 Aanpak sanering geluid wegverkeer 1.Aanleiding 2.Stand van zaken 3.Aanpak 1 Inhoud presentatie.
` Thema avond gemeenteraad Neder-Betuwe Bestemmingsplan Waalwaard en mogelijke verplaatsing De Beijer BV Patricia van Eijndthoven 29 maart 2011.
1 Klankbordgroep Infrastructuur en Groen De Nolle 29 november 2010.
Herontwikkeling Zuidelijk Stationsgebied Gouda René Snijders, Dennis van Wieren 5 april 2013 Verkeersanalyse.
Welkom bij de Informatieavond Groot onderhoud N mei 2016.
FIETSPADEN-riolering HEMELSHOEK
Woonrijpmaken de Schans Informatieavond voor bewoners Maandag 8 juli 2013.
1: Oorspronkelijk plan Maatregelen: 4x drempels 7x kruispuntplateau’s 1x markering kruispunt reflecterende borden bij scherpe bochten Kenmerken: snelheid.
Breedband Herijking Agenda  Welkom  Huidig beleid  Taskforce aanpak  Stand van zaken  Vragen aan initiatieven  Toekomstige rol initiatieven.
Fietspad Kattendijksedijk. Inleiding door Loes Meeuwisse en Sophie van ‘t Westeinde Inhoudelijke toelichting op project Gelegenheid stellen.
De Hoofdstraat gaat op de schop!. 16 september 2013 Hoofdstraat op de schop 2 Programma 20.00, en uur: presentatie ontwerp (10 minuten) gesprek.
Door: Datum: Locatie: G. van der Ven B.V. Aannemingsbedrijf 2 e informatieavond Martin den Otter 13 oktober 2014 Gemeentehuis Zoeterwoude Vervanging Lagerbergbrug.
Bijeenkomst kavelruil Tuinbouwgebied De Kievit
Informatieavond wateroverlast Yerseke 1 september 2016 Agenda 1.Opening 2.Stand van zaken gemeente Reimerswaal 3.Stand van zaken Waterschap Scheldestromen.
VD2 Advies Afdeling 6.4 Wet ruimtelijke ordening Presentatie raad gemeente Leudal 11 september 2012 T.J.E.A. van der Heijden, directeur VD2 Advies b.v.,
Project Deltaprogramma
WAAR VINDT GROOT ONDERHOUD PLAATS?
BGT - gewenste situatie WRD
Vraag naar de versterking van de verbinding Meerhout - Mol
Aanleg fietspaden luikersteenweg N3E
Kennedybaan geschiedenis
Bewonersbijeenkomst Roode Beek tracé
Vraag naar de versterking van de verbinding Meerhout - Mol
HERINRICHTING VALKENBURGERSTRAAT
Informatievergadering Woensdag 6 september 2017
Oeververvanging, waarom?
Ingelmunster – N357: fasering
Groot Onderhoud Noordkade
Renovatie Gaverlandwijk fase 2
Ontwikkelingen rondom RWZI Sleeuwijk
Herinrichting Barchemse Veengoot en Nieuwe beek
Transcript van de presentatie:

Infoavond Tuinbouwvestiging de Kievit & Gemeente Peel en Maas heten u van harte welkom

Agenda  19:45 – Ontvangst en Welkom  20:00 – Opening  20:10 – Plannen Tuinbouwvestiging de Kievit  20:30 – Infrastructuur De Kievit  20:50 – Vervolgstappen  21:30 - Rondvraag en sluiting

Opening Door Dion van Mullekom

Plannen Tuinbouwvestiging de Kievit Door Antonie Teeuwen Oorspronkelijk plan Nieuw plan – Hoe is dit tot stand gekomen?

Oorspronkelijk plan 2010

Nieuw plan 2015

Infrastructuur de Kievit Door de Gemeente Peel en Maas

Verkeersveiligheid wegvak Kievit Auteur: Jac Bouten

Algemeen 12 ha kassen gerealiseerd Nog 16 ha uitbreiding binnen 3 jaar Resulteert in grotere verkeersintensiteit Conclusie Aanpassen van bestaand wegprofiel noodzakelijk

Huidige situatie Zuidelijk deel (Meijelseweg / Hoevenstraat) Lengte 740 m Asfaltverharding 3,3 meter breed 2 zijden grasbetontegels 60 cm Totale wegbreedte 4,5 m Zuidelijk deel

Huidige situatie Noordelijk deel (Hoevenstraat/ Ontginningsweg) 2035 m 1 Asfaltverharding 3,5 meter breed Zijverharding (grauwacke) 60 cm Totale wegbreedte 3,5 m Noordelijk deel

Verbetering verkeersveiligheid Mogelijke oplossingen A. Aanleg passeerhavens B. Verbreding van wegvak

A.Passeerhavens Tijdelijke uitwijkplaats voor vrachtauto voor passeren Aanleg repeterend elke meter Nadelen –Gemakkelijk te omzeilen tenzij langs gehele weg fysiek passeren onmogelijk maken –Kan niet gehandhaafd worden –Wordt niet gebruikt voor het inhalen van fietsers of tegenliggend fietsverkeer Voordele n –Kan relatief goedkoop –Minder onderhoud Advies: niet toepassen op deze weg, aantal voertuigen per etmaal is te hoog Verbetering verkeersveiligheid

B. Wegverbreding Zuidelijk deel Volledige vervoersafwikkeling hele gebied 2030: ± 30 vrachtwagens per etmaal Uitvoering –Extra asfaltverbreding 60 cm aan 2 zijden –Extra grasbetontegels 40 cm aan 2 zijden 3,3 m0,6 m 4,5 m 0,6 m Bestaande situatie Nieuwe situatie

Noordelijk deel Verkeersintensiteit lager Neemt in noordelijke richting af Uitvoering Extra grasbetontegels 60 cm aan 2 zijden B. Wegverbreding Bestaande situatie Nieuwe situatie

Snelheid remmende maatregel Zuidelijk deel –2 extra verhoogde plateau’s Kievit tussen huisnummer 9 en 24 Kruispunt Hoevenstraat / Kievit Uitvoering plateau –In asfalt –Conform inrichtingseisen 60 km zonde –Hoogteverschil 12 cm oplopend over 4,5 m –Bovenzijde talud 18 meter Zuidelijk deel

Snelheid remmende maatregel Noordelijk deel –Geen extra snelheid remmende maatregelen Minder verkeersintensiteit Indien nodig later aanbrengen Noordelijk deel

Uitvoeringstermijn Zuidelijk deel: juli/september 2015 Noordelijk deel: september/oktober 2015 Vragen

Door Piet Delissen Vervolgstappen

Rondvraag en sluiting

Tuinbouwvestiging de Kievit & Gemeente Peel en Maas bedanken u voor uw komst en graag tot ziens!