Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Marketingmanagement in een Europese KMO
Marketing introductie
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Een startersgids voor innovatie
Beleidsvoering naar groei
Marketingplanning en strategie
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
ACCOUNTANTS IN DE MARKETING WORKSHOP SRA, Nijkerk 22 Juni 2012 Camillo Spratt.
De Toekomst Marketing.
Zo`n onschuldig klein dier.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Dagopleidingen Hik Opendeurdag
Outdoorpark Reusel.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Twin Peaks 2 infosessie Yannick Verhoeven Ward Huybrechts Lode Ooms
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Commercieel beleid en recht
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Hoe leert de ruiter NHB DEURNE.
Ondernemen moet je doen
Sociale Hygiëne Les 1.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
MARKETING TOEPASSINGEN Maxim Oeyen Wout Noeyens Lukas Vandecruys
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Crowdfunding.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Vakmanschap voor jongeren in het sociale domein
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Transcript van de presentatie:

Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas

Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie Slot

Wat is Crossfit Work-out van functionele bewegingen Zitten Gooien Tillen Rennen Duwen Trekken Springen klimmen

Wat is Crossfit Volgende domeinen worden getraind: Uithoudingsvermogen Kracht Flexibiliteit Power Snelheid Coördinatie Wendbaarheid Nauwkeurigheid Balans

Debriefing Groter klanten bestand Met promotie klantenbestand proberen uit te breiden Doelgroep bepalen

Missie Crossfit aanbieden in Turnhout (eerste in Turnhout) Crossfit in België promoten Met promotie inspelen op Crossfit trend

Visie Klant moet graag terug komen Groepsgebeuren staat centraal Professioneel begeleid(gediplomeerde instructeurs) Klant en personeel samen laten groeien

Doelgroep Iedereen die van Crossfit houdt of wil proberen Senioren en kinderen niet

Concurrentie analyse(omgeving)

SWOT S: Opkomende trend, personal training W: Duurder als gewone fitness Voor studenten soms te duur O: Scholen Turnhout ( sportdagen, LO lessen,…) T: Crossfit trend overwaait of concurrent

Smart Specifiek Promotie uitwerken Crossfit Turnhout Promotie voeren Crossfit Turnhout Klanten aantrekken Klantenbestand uitbreiden

Smart Meetbaar : Uitgewerkte promotie middelen  check wiki Stijging van klantenbestand  check Excel bestand

Smart Acceptabel : Vraag naar nieuwe klanten tegen opening  Aantoonbaar in excelbestand Gegevens en activiteiten zijn altijd terug te vinden op onze wiki

Smart Realiseerbaar Startende zaak = promo niet weg te denken Nauwe samenwerking met uitbater

Smart Tijdsgebonden 28/10/2015 Instagram aangemaakt 02/11/2015 Facebook aangemaakt 05/11/2015 Website aangemaakt 01/12/2015 T-shirts klaar 04/12/2015 Flyer klaar 13/12/2015 Business kaartjes klaar 17/01/2016 grand- opening

4p’s -> Product/dienst Product  fitnessabonnementen / Dienst  professionele begeleiding Kortingsprijzen en promoprijzen hanteren Klantenbestand uitbreiden Naambekendheid

4p’s -> prijs Vrij goedkoop  crossfit (volk aantrekken) 90 euro/maand/ 3 maanden 80 euro/maand/ 6maanden 70 euro/maand/ 1 jaar 10 beurtenkaart / 120 euro Gratis proefles  promo  volk aantrekken 15 % studentenkorting

4p’s -> plaats Strategische keuze  geen crossfit aanwezig Vrij grote stad  groot aantal potentiële klanten

4p’s-> promotie In het begin goedkopere prijzen  klanten lokken Nadien overtuigen door goede praktijk (z’n geld waard) Vorm van promo in motto  SAMEN met ANDEREN werken aan een goed lichaam onder professionele begeleiding Promo prijzen om naambekendheid en klantenbestand

Promotie Facebook Website Instagram

Promotie

promotie Flyer

Promotie Business cards

Slot Nadruk op klanten en promotie/reclame Succesvolle toepassing Theorie toepassen in praktijk omtrent promoten en positioneren van onderneming Zelf dingen leren door praktijkervaring