Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sociaal infopunt- sociaal huis •Elke gemeente/stad is verplicht om een sociaal huis uit te bouwen Decreet Lokaal Sociaal beleid.
Advertisements

Ontwikkeling van het Netwerk Naamkunde
DEELGEMEENTEBESTEL ROTTERDAM. AAV 31 oktober • Presentatie nieuwe modellen “gebiedsbestuur” en “wijkparticipatie” door gemeente – veel vragen over exacte.
Specialist in ontruimingen
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Groot-Bijgaarden 5 oktober 2010
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Onthaalbediende in gezondheidszorg
TWG werkgroep Afkoppeling & communicatie bedrijven (terreinen) gemeente Brummen gemeente Doetinchem waterschap R&IJ gemeente Winterswijk 6 juli 2007 Def.
Mid- en Front Office TOEKOMST, PLANNING EN OVERLEGMODEL DIGITAAL SOCIAAL HUIS NA DECEMBER 2013 Koen Renders, team Mid- en Front Office, CIPAL dv.
ASVZ Samen doen van A tot Z 2 Bijeenkomst Kansplus 14 maart 2012.
(Interactieve) voormeldingen
Management Advies Specialisten in dienstverlening, bedrijfsvoering en informatiemanagement bij lokale overheden.
OR als CAO-partij? Henk Strating Oprichter/directeur van HS-ARBEIDSVOORWAARDEN BV CAO-advies en onderhandelingen
Gemeente Puurs Fran Wauters Klantencoördinator 1 juni 2012
Toptakenwebsite Aa en Hunze Eric van Oosterhout Donderdag 20 februari 2014.
Een lokale productencatalogus als ondersteuning voor een digitaal sociaal huis.
Dit wordt het DSH Herent, 7 april Wettelijk kader Decreet van 3 maart 2008 Deadline van 22 mei 2009 voor het “sociaal huis” Minimale vereisten:
Samen werken aan betere dienstverlening VERA gebruikersdag Leuven 14 september 2007.
Regionale uitvoeringsdiensten
Het Infopunt Migratie in een notendop
“werken aan kwaliteit in de organisatie is een voortdurend streven naar verbetering, naar een excellente werking van de organisatie, zowel intern als in.
Heusden-Zolder preventie. Afdeling Fin. en ICT Afdeling Fin. en ICT -Opgenomen in het gemeentelijk beleidsplan -onder de rubriek veiligheid -Opgenomen.
Gemeente Maassluis Afdeling Dienstverlening. korte presentatie Uitgangspositie Ontwikkelingen in 2005 Een blik op 2006.
ELIS – Multimedia Lab Internettechnologie Rik Van de Walle Vakgroep Elektronica en Informatiesystemen (ELIS) Faculteit Ingenieurswetenschappen Universiteit.
De mogelijkheden van het Kulturhus-concept Doorontwikkelen van een succesverhaal Presentatie Jeroen Geerdink adviseur Variya 21 november 2008.
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
BEL Combinatie.
Communicatiepakket Arbeidsvoorwaarden WATHOEWAAROM.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Programma 26 januari 2015 in Zoetermeer 14:00Start bijeenkomst onder leiding van Renske Keur 14:05Welkom door regionaal ambassadeur Marc Rosier 14:10Beter.
MASTERPLAN LEEUWS GEBOUWENPATRIMONIUM. Doel van het plan? Invulling en visie gebouwensites Visie op het hele patrimonium Afweging nut Financieel verantwoord.
VDAB in een veranderend landschap
OW GENT in Nieuw Gent - 10 juni INTRO 1.INCLUSIEF = toegankelijk voor iedereen: ---- maatwerk ---- centraal én decentraal 2. SAMEN MET LOKALE.
Klantgerichte vergunningsverlening dankzij de omgevingsvergunning.
Digitale Dienstverlening aan Ondernemers Patrick van Domburg Wethouder gemeente Zoetermeer.
Beter en concreter – BZK / EZ / VNG Kader Grondslag in bestuurlijke afspraken Uitvoeringsagenda Rijksoverheid en gemeenten ( mei 2015) – gericht.
Samen bouwen aan de toekomst ‘Perspectief financiering’ Eric Vleminckx, Manager Real Estate Finance Brussel, 25 februari 2015.
Lokale kennis van landelijke digitale diensten.
Ondernemingsdossier Ervaringen en Plan van Aanpak
Ambassadeursbijeenkomst 23 mei Agenda Mededelingen (Flash Mob, Cultureel ondernemerschap, Alfabeeld) Digitale werkplaats ( Hester) Het Nieuwe Werken.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Bel gratis 1777 gratis app aan de onthaalbalie.
Durven met dienstverlening Ellen Bocher – coördinator interne ondersteuning gemeente en ocmw.
Het dienstverleningsproject Stad Aalst 15/10/2015 Bart Baele Directeur Externe dienstverlening.
Past telewerken / PTOW bij mijn functie ? Donderdag 29 oktober 2015 Gerda Serbruyns P&O-adviseur Vlaamse overheid AGENTSCHAP OVERHEIDSPERSONEEL M 0490.
Maatschappelijke participatie samenwerking gemeente - Welstad Toelichting: Jaap Boer (coördinator vrijwilligerswerk/buurtwerker)
Welkom informatiebijeenkomst digitale examens 2016.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
De digitale bibliotheek van “naam gemeente”. Digitale dienstverlening Basisdiensten van thuis uit Extra’s Zichtbaar op het net In de bib Digitale emancipatie.
Bestuurlijke netwerkdag G32, 18 september 2014 Themagroep Ondernemerschap Wethouders: Ap Reinders, Haarlemmermeer Willemien Vreugdenhil, Ede Mariëtte van.
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
1 Wet werken naar vermogen (WWNV) 24 mei 2012 WELKOM.
De RDW en de Manifestgroep Manifestgroep
Afspraakgericht werken Snel balie
Embedded Librarianship
kennis- en informatieavond leerjaar 2 september schooljaar
Organisatieontwikkeling
De schoolsportvereniging
Sociaal Juridische Dienstverlening
Spelregels Digitale stad
Wat kan groen bijdragen aan de kwaliteit van ons stedelijk leefklimaat? In gesprek met actoren November 2017, dr.ir. Robbert Snep – senior onderzoeker.
De succesformule van Dienstverlening
Michel,Robby,Jens,Yadon,Maria,Valerie,Noa,Bente,Asia
Gemeente Nieuwkoop - Bechtle
ASVZ Samen doen van A tot Z
Naar een nieuw model van dienstverlening Seniorenraad 19 april
AMIF Project OCMW Antwerpen
TELT TEAM Functioneel beheerdag 2019.
Digitale Dienstverlening aan Ondernemers
Transcript van de presentatie:

Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert Van Robaeys

25 wijken 1 centraal AC 10 decentrale DC’s 10 Lokale DC’s 7 Welzijnbureau’s ± 100 balies

10 jaar Gentinfo ± 450 oproepen per dag

4 Gentinfo-Punten in 2015 Verdere uitrol in alle wijken

Burgerzaken+ Bib + Gentinfo 6 haltes

Centralisatie site Zuid Publiekszone - Dienstverlening

Minder open Meer klantgericht Avondopening op afspraak Donderdag gesloten Zaterdagvoormiddag blijft vakbonden (uurroosters)

FOBO Flexibiliteit loketwerk

Continuïteit tijdens verbouwingen

IT-oplossingen