Tv is passÉ!.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Telenet Televisie Wat heb je nodig??.
Advertisements

De bedenker van het Daltononderwijs
Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Analyse klantgerichte websites
H3 Industralisatie en Ismen.
Beheer en ordenen van digitale documenten 2008
H1 wikken en wegen Paragraaf 1+2.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Moderne Media Marketing, verkoop, distributie Sessie 7.
Het Horizon College en R.O.C. van Amsterdam heten u van harte welkom
Passie voor techniek Tune Techniek 8 november 2007 Inez Groen.
Denk aan het buddy-systeem: twee hebben meer plezier dan één...
Studio-opname ‘Weet ik veel’. Opdracht Benoem 3 trends die je ziet.
Alles draait om geld. Tv = internet = films = youtube=
Cross Media.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Meer bewegen via internet 28 juni 2011 – OU Open Kennisavond Denise Peels Stijn Friederichs.
Mijn hobby: is over cultuur van Ethiopië
Ketnet.
Tv op Pc Hom com Ledenvergadering 23/05/2011. Tv op Pc Wat kan al.
Canal Digitaal Digitale Televisie via de satellietschotel De meeste kanalen met de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Kees Färber Directeur Operations.
Mediales 1 Overdragers van informatie. Bijvoorbeeld internet, televisie, krant, tijdschrift.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Uitzending bijgewoond van een tv programma.
GGZ Nederland & Microsoft
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Gemeenschaps Enquete JULI Inhoud Hoe mensen over onze school denken –Resultaten van enquete –Opsomming – Gemeenschaps Visie van onze school Wat.
Neelke, Maaike en Vera ______________________________________________________________________.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Op zoek naar emotie. Hoe belangrijk is muziek op dit moment t.o.v. het verleden? Technologie is veranderd VB: Slaven, Grieken. Meerdere stijlen ontwikkeld.
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
Telenet Televisie Wat is….
# Voor alle kernen, bedrijventerreinen en buitengebieden Glasvezel voor het hele Land van Cuijk Stand van zaken 14 oktober 2015 Velp 1.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Beleidsnotitie De VR heeft op voordracht van de afdeling Twente een voorstel aangenomen tot het schrijven van een beleidsnotitie. In samenwerking met de.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
DE UITEENZETTING schrijfdoel lezers uitleggen hoe iets in elkaar zit of hoe iets is, vertellen wat er gebeurd is of gebeuren.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Zodat talent en ontwikkelbehoeften elkaar ontmoeten 2 juni 2015
Meer inzicht krijgen in jezelf
Van Dordt, voor Dordt.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Doelgroepen: STER & LINDA
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Psychologie Motivatie, behoeften en waarden
Interview met God Ik droomde, dat ik een interview had met God……
H1 Media en communicatie
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
H2 Soorten media.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
2.2 Televisie en radio Welke soorten omroepen en zenders zijn er
Media.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Tv is passÉ!

In hoeverre verdwijnt de lineaire televisie in de nabije toekomst?

Waarom dit onderwerp?

Indeling Wat is lineaire televisie? Tijdlijn Reclame Visie experts Eigen visie

Wat is lineaire televisie? Als je naar een bepaald televisieprgramma op de daarvoor bestemde tijd en zender kijkt.

Tijdlijn 2013 2015 2011 HEDEN The New Media Landscape Digiataal opname apparatuur On Demand, Netflix Wanneer en zoveel je wilt Betalen voor content Verrassen 55% 2011 Veranderde distributie Second screens On Demand onderontwikkeld Pakket kabelaar HEDEN The New Media Landscape Onderdeel gemeenschap hetzelfde moment ‘live’ kijken 2013 Andere kijk ‘nieuwe TV-kijken Experimentele fase

Behoeften tv kijken (The New Media Landscape) Unwind -> Ontspannen na een drukke dag Escape -> Wegdromen in andere tijd/wereld Indulge -> Naar je eigen favoriete programma kijken Comfort -> Samen kijken Connect -> Live evenementen Experience -> Delen met iemand

Verschuiving reclame Televisiereclame ging lang goed, groot bereik Online videoreclame wordt belangrijker Upfronts

Experts Boris Lange Online 15 jaar Oude mensen Ipads douche, schermpjes koelkast Verschuiving advertenties Risico nieuwe formats Minder geld programma’s Live evenementen Nadeel online: dingen tegelijk doen Invloed beroepskeuze

John Driedonks Docent Transmediale Journalistiek “Hou op je met je lineaire televisie” Ze willen het nu weten of wanneer ze zelf willen Online gaat altijd voor Journalist, meer dan alleen een tekstje schrijven Events Oudere doelgroep 20 jaar Goedkopere TV-producties Model omgekanteld Beroepskeuze

In hoeverre verdwijnt de lineaire televisie in de nabije toekomst?