1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wegwijs in social media land
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Het grootste wereldwijde sociale netwerk Marleen, Jens, Anouk, Steven Suzanne, Leo, Nathan.
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Nieuw relatiemanagement, SCRM
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
Een stageplaats met Social media
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
De omgeving MSN – Hyves - Facebook Inhoudsopgave Facebook MSN Hyves.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Iedereen gebruikt social media.
Naam: Priya, Aradhana & Jamie.  Intro Dia 3 t/m 23  FacebookDia 24 t/m 57  TwitterDia 58 t/m 95  HyvesDia 96 t/m 125  AfsluitingDia 126.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Digitale tools: SlideShare
Introductie social media
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
‘Boost je Business met LinkedIn’
Inleidende Module Waarom Web 2
Opdracht communicatie week 3
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

1BaSWb-Eline Beernaert

 “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”  Delen  Contact / discussiëren / reageren  webtoepassingen  Publiek profiel  Connecties  informatie uitwisselen

 Verschillende types  X allemaal – voor rekruteringsproces  Belangrijkste  Facebook : vriendencontacten  LinkedIn: professionele doeleinden  Twitter: microblog/SNS

 Sociaal hulpmiddel  Wereldwijd vriendennetwerk  Vriendschapsverzoek  Delen:  Foto’s  Video’s  Activiteiten  Interesses  Gebruikt door bedrijven

 4 feb 2004  “The Facebook”  Oprichters:  Mark Zuckerberg  Dustin Moskovitz  Eduardo Saverin  Chris Hughes  Adam d’angelo  Sean Parker

 Studenten Harvard College  Volledige College  Andere universiteiten  Geheel openbaar -> september 2006  Iedereen 13+  1.11 biljoen leden  Preselectie middel  Achtergrond check

 Zakelijke SNS  Contact met:  Mensen uit zelfde sector  Org. die nieuwe medewerkers zoeken

 Reid Hoffman  Allen Blue  Konstantin Guerick  Eric Ly  Jean-Luc Vaillant  5 mei 2003  Wereldwijd: 225miljoen gebruikers  België  Sterke groei  1,642 miljoen gebruikers

 Realtime infonetwerk  Accounts volgen  Onderwerpen  Personen  “tweets”  Zakelijke + privé doeleinden  Bedrijven -> bekendheid -> marktgegevens -> extra klantenservice

 Jack Dorsey  2006  Sms-gebaseerd comm. platform  Odeo company  Noah Glass  South by Southwest Web Award  500 miljoen gebruikers  400 miljoen tweets/dag  Twilliciteren