E-mail marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot 12.000 e-mails en 2.000 mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Business mapping Business model canvas.
Analyse klantgerichte websites
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Uw persoonlijke creatieveling:
Regelhulp Regelhulp is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Nynke Hepkema Marketing Webinar
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Dag van de CultuurCommunicatie Workshop websites en e-zines 1 december 2003 Tim Wolfs / Remi Maddens.
WordPress Les 10.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Iedereen gebruikt social media.
Minor Internet Marketing
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Gebruik van Video en het Prospectrapport
INSPIRATIESESSIE.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Aantrekkelijk formuleren
Templates in MailChimp (2)
Templates in MailChimp (1)
Van Opdracht tot Website
Van Opdracht tot Website
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
By Dionne, Nadia en Danielle
Lees er meer over Microsoft SharePoint News
volgende bladzijde terug
Viral Marketing Groep A.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
voorbeeld volgende bladzijde terug
Marketing en zoekmachines
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

marketing Projectgroep 7

Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails worden regelmatig geregistreerd als spam: - Klanten ontvangen mails in Spambox - Plaatjes worden niet weergegeven - Kan resulteren in lage doorklik-ratio

Uitsluitend kleine bedrijven Alleen basis functionaliteiten Veel minder uitgebreid dan MailChimp Geen split-run test of dynamische content Mogelijkheid social media campagne opzetten Eenvoudig inschrijfformulieren of procedures opzetten

Richt zich op gebruiksvriendelijkheid en uitgebreidheid Meer dan alleen service: - Kijken wanneer een campagne het best verstuurd kan worden - Linken aan Adwords & SEO - Automatiseringsmogelijkheden Campagnes van Act-On zijn duurder dan die van MailChimp of Constant Contact

Opvallende kop, onderwerp regel kort laten, goede aanbiedingen vooraan de mail Call-to-actions: tekstlinks, doorklikken op afbeeldingen, voorkeuren beheren, nieuwe collectie bekijken Links in de footers Weinig tekst, veel gebruik van afbeeldingen

Simpele, korte mails:

Steeds meer video’s in mailings. Stijging pop-ups op websites:

Personalisatie van s Storytelling: Klanten jouw product laten verkopen