Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Advertisements

Ruimte voor eigen kracht Sportproject Kwintes Fit & Happy Bewegen met een visie 3 oktober 2013.
Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Marketingmanagement in een Europese KMO
Marketing introductie
Geld verdienen met trends
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Een startersgids voor innovatie
Schoolgruiten Hannie Poletiek, GGD Groningen 13 september 2010.
Beleidsvoering naar groei
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
De Toekomst Marketing.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Dagopleidingen Hik Opendeurdag
Outdoorpark Reusel.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Commercieel beleid en recht
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Animal events Locatiedirecteur Introductie dia – nog niets uitleggen.
Milieu Defensie Campagne
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Solliciteren: wat wil ik?
Ondernemen moet je doen
Strategische Businesspartner
Sociale Hygiëne Les 1.
50.
GMFCS Vertaald door Dr. Jan Willem Gorter
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
MARKETING TOEPASSINGEN Maxim Oeyen Wout Noeyens Lukas Vandecruys
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
Dit is onze bedrijfsnaam
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Transcript van de presentatie:

Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas

Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Slot

Wat is Crossfit Work-out die bestaat uit functionele bewegingen Zitten Gooien Tillen Rennen Duwen Trekken Springen klimmen

Wat is Crossfit Volgende domeinen worden getraind: Uithoudingsvermogen Kracht Flexibiliteit Power Snelheid Coördinatie Wendbaarheid Nauwkeurigheid Balans

Debriefing Wij onderzoeken een scène van de opening Crossfit(promotie) Groter klanten bestand Met promotie klantenbestand proberen uit te breiden Doelgroep

Missie Mogelijkheid Crossfit te beoefenen Ontwikkeling omhoog tillen Opkomende trend(promotiebeleid )

Visie Klant moet graag terug komen Groepsgebeuren staat centraal Professioneel begeleid(gediplomeerde instructeurs) Klant en personeel samen laten groeien

Doelgroep Iedereen die van Crossfit houdt of wil proberen Senioren en kinderen niet Hoofddoelgroep; sportief, grenzen verleggen, fit willen blijven of worden

Concurrentie analyse(omgeving)

SWOT S: Opkomende trend, personal training W: Duurder als gewone fitness Voor studenten soms te duur O: Scholen Turnhout ( sportdagen, LO lessen,…) T: Crossfit trend overwaait of concurrent

Smart Specifiek Promotie uitwerken Crossfit Turnhout Promotie voeren Crossfit Turnhout Klanten aantrekken Klantenbestand uitbreiden

Smart Meetbaar: Uitgewerkte promotie middelen  check wiki Stijging van klantenbestand  check Excel bestand

Smart Acceptabel: Vraag naar nieuwe klanten tegen opening  Aantoonbaar in excelbestand Gegevens en activiteiten zijn altijd terug te vinden op onze wiki

Smart Realiseerbaar: 2 uitbaters met een diploma instructeur Zij hebben kennis van de zaak 3 marketing studenten met marketing kennis Wij hebben kennis van marketing/promotie

Smart Tijdsgebonden …/11/2015 promotie voeren op Facebook …/12/2015 flyer klaar om in te zetten (enkel nog afdrukken) …/12/2015 promotie voeren op straat …/12/2015 opening van Crossfit

4p’s -> Product/dienst Product  fitnessabonnementen / Dienst  professionele begeleiding Kortingsprijzen en promoprijzen hanteren Klantenbestand uitbreiden Naambekendheid

4p’s -> prijs Vrij goedkoop  crossfit (volk aantrekken) 90 euro/maand/ 3 maanden 80 euro/maand/ 6maanden 70 euro/maand/ 1 jaar 10 beurtenkaart / 120 euro Gratis proefles  promo  volk aantrekken 15 % studentenkorting

4p’s -> plaats Strategische keuze  geen crossfit aanwezig Vrij grote stad  groot aantal potentiële klanten

4p’s-> promotie In den beginne goedkopere prijzen  klanten lokken Nadien overtuigen door goede praktijk (z’n geld waard) Vorm van promo in motto  SAMEN met ANDEREN werken aan een goed lichaam onder professionele begeleiding Promo prijzen om naambekendheid en klantenbestand

Slot Nadruk op klanten en promotie/reclame Succesvolle toepassing Theorie toepassen in praktijk omtrent promoten en positioneren van onderneming Zelf dingen leren door praktijkervaring