Kerntaak 5 Professionaliseren Noëlani Charmaine Yosra Elizabeth Mabel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
Advertisements

POP in de praktijk van Hogeschool Windesheim stelling 1 : een POP stimuleert de dialoog tussen leidinggevenden en medewerker stelling 2: een POP staat.
VO-CONGRES 2014: KLAAR VOOR DE TOEKOMST 20 maart 2013
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Voor stagedocumenten ga naar: Stagevoorlichting MT januari 2013 Leren.
POP Workshop voor leidinggevenden Mobiliteitsfonds HBO
Matthieu Roozen Carie van der Kruijs Irmgard Heijmans
Presentatie productvoorstellen
Introductie workshop 1.
DU project Ontwerpgericht Onderzoek Subtitels: Verbinden van Onderwijs en Onderzoek; Praktijkgericht Ontwerponderzoek Review 23 oktober 2006 Review 23.
Programma Stappenplan ZMO Individueel Zorgplan. In tien stappen naar een strategie voor zelfmanagementondersteuning Jeanny Engels 6 juni 2010.
ICT-competentieprofiel lerarenopleiders
OIDS Novem-traject SKPO Gemert – Bakel.
Portfolio.
PoRaad Herman Bijsterbosch 1 maart 2013.
Werkgroep onderwijs en Leerpunt Ontmoetingsdag 13 februari 2008.
Opleiding verzorgende-IG Fasen indeling en BPV
Het Werkplekleren van de Opleidingen Pedagogiek
Kom verder. Saxion. Kijk op de praktijk! HSN- Brugge -15 november 2014 Maaike Vervoort.
Workshop “Beoordelen”
Naam workshopbegeleider
Aanpassing gesprekscyclus donderdagoverleg 2 oktober 2014.
Studie Loopbaan Coaching
Praktijkonderzoek 2 Rotterdam Academy.
SOCIAL WORK naam:. Martine Bink . m. d. nl med:. med
Bron: APS. (z.j.) Activiteitenwaaier een onderzoekende leraar. 1.
PRL les 2.
Module ‘Ouderbetrokkenheid’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 1 Pascal van Schajik
Thema 1: Beelden van onderwijs Thema 1 Beelden van onderwijs Elk thema bestaat uit een onderzoeksdeel (taakgroep) en een theoriedeel (colleges)
CLINIC AANDACHT EN BEGELEIDEN VOOR FUNCTIONEREN Lucas Onderwijs 14 mei 2013.
Pemprl.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Melissa Redel Bernadette Groenewegen Ilham Yachou Najla Saddiki
SPH deeltijd jaar 2 onderzoeksvaardigheden.
Voorwaarden scheppen voor opvoeding en ontwikkeling van het jonge kind
De 5 competentiegebieden. Gemaakt door: Amina, Nabou, Ishani, Maria, Khadija en Patricia.
Praktijkervaring & Reflectie
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Competentiegebied 2 Ouders en opvoeders ondersteunen bij opvoeding en ontwikkeling van het jonge kind.
Competentieprofiel Nina, Jacqueline, Aysun & Aruna.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
KERNTAAK 1.1 NIVEAU 1 ABC ROBINETTE, DINOTRA, WENDY, RANOE EN CEONA.
SMART- leerdoelen Competentieprofiel
KERNTAAK 1.1: G H KERNTAAK 2.1: A Latoya, Lina, Karima, Dewi.
LEERDOELEN COMPETENTIEPROFIEL PLOZEE, NINA, NICOLE, SABIHA EN PATRICIA.
Kerntaak 2.1 competentie-indicatoren E, F & G NATASCHA SHEFIRA KUBRA KIMBERLEY ARMINE.
1.1 competentie G 1.1 competentie H 2.1 competentie A
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Prl. programma stand van zaken afspraken bezoek o meting coaching praktijkplan.
Studieloopbaancoaching
SMART-leerdoelen. Competentiegebied 1: Ik wil na zes weken de zes VVE methodieken kunnen toepassen bij het opvoeden van jonge kinderen. S: het kennen.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken
VAD bijeenkomst 1.2. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom 2.Huishoudelijke mededelingen 3.Test kwalificatie dossier 4.Terugblik en bespreken thuisopdrachten.
INTEGRAAL PERSONEELSBELEID CED-Groep. Visie Missie Doelen Gespreks- cyclus en beoordeling Personeels- beheer Management en Organisatie Loopbaan- management.
WELKOM Tweede jaars OGP6 Onderzoek Bijeenkomst
GGD & GHOR: ‘ Hoe vinden wij elkaar?’ 13 maart 2012.
Taal- en rekenbeleid in de regio Mariëlle Verhoef (projectleider taal en rekenen) Herman Krikhaar (coördinator Profijt)
Professionalisering Sociaal Werk
LOB in de TL 19 januari 2017 BCN Rotterdam Capelle a/d IJssel Caroline Wlodarczyk.
Assessoren beleid hernieuwd beleid per 2015
Een informatief Artikel schrijven
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Pedagogisch werk KD 2016.
Naar een stad waarin iedereen meedoet
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
School & Jobs Kesteren Netwerk voor beter voorbereidend beroepsonderwijs dat nauw aansluit bij de vraag van de plaatselijke arbeidsmarkt
FORMULEREN VAN LEERDOELEN
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Kerntaak 5 Professionaliseren Noëlani Charmaine Yosra Elizabeth Mabel Competentieprofiel 5 Kerntaak 5 Professionaliseren Noëlani Charmaine Yosra Elizabeth Mabel

Kerntaak 5.1

Zelfreflectie maken, evalueert op het eigen handelen. Heeft kennis van het competentieprofiel van de Ad PEM, en Is in staat om een POP te formuleren voor de eigen ontwikkeling hierin. Maakt een POP. Zelfreflectie maken, evalueert op het eigen handelen. Hoorcolleges bijwonen m.b.t het competentieprofiel.

Verzamelt feedback van anderen op het eigen functioneren Feedback formulieren laten invullen door jouw praktijkbegeleiders/collega’s/stagiaires. Een gesprek aangaan met je SLC’er/praktijkbegeleider. Vragen of jouw praktijkbegeleidster een evaluatieverslag wilt schrijven.

Heeft inzicht in het eigen functioneren, is in staat zijn/haar kwaliteiten/krachten, maar ook zwaktes/ontwikkelpunten te benoemen. Een verslag maken van jouw sterke en zwakke eigenschappen/vaardigheden. Feedback formulieren laten invullen door jezelf.

Kerntaak 5.2

Is op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het vakgebied en het landelijk en gemeentelijk beleid. cao voorwaarden opzoeken binnen het vakgebied PEM. artikelen verzamelen over het vakgebied Pedagogisch Educatief Werker interviewt een PEM’er op de praktijkplek

Heeft een visie op de implementatie van gemeentelijk en landelijk beleid binnen de eigen organisatie en kan voorstellen doen om de implementatie van beleidsmaatregelen te stimuleren. Doet een voorstel van verandering en legt deze neer bij de praktijkplek.

Kerntaak 5.3

Zet in een projectgroep een praktijkonderzoek op en voert dit uit naar aanleiding van een door de opleiding aangereikt praktijkprobleem. Praktijkonderzoek op school maken met je projectgroep.

Schrijft een onderzoeksplan en - verslag op 3F-niveau Individueel een praktijkonderzoek maken bij Schrijven op HBO niveau.

Einde Presentatie Ps. sommige kerntaken behaal je in dit competentiegebied niet op je praktijkplek maar tijdens je studie.