Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Flip Jan van Oenen Clemens Bernardt
Advertisements

KINDEREN EVALUEREN ZELF GON-BEGELEIDING BEGELEIDING DOVE EN SLECHTHORENDE KINDEREN Jan De Vos ( ) – Onderwijskundig Ontwerpen – Academiejaar
2014 Wat zal komen kan ik je niet vertellen. Ik heb niet de gave om de toekomst te voorspellen.
Welkom Mijzelf voorstellen aan de hand van een recente gebeurtenis waarbij ik ‘in mijn vuur stond’ Wat gaan we doen vandaag.
Zorg - Welzijn - Wonen Niels de Beer Active Ageing.
9 Ik heb jullie liefgehad, zoals de Vader mij heeft liefgehad
Sociale inclusie.
Beginnen met actieonderzoek Hoe pak je dat aan?
muzikale bewerking van
Opleiden in de school (PDS): een uitdaging?
Positieve psychologie
Ondersteuningsplannen
ZINGEVING EN ONDERSTEUNING: MEEDOEN…HOE DAN OOK!
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Handout Workshop Opleiden in de school, Velon congres 2008
Werken aan samen samenspel hulpverleners en naasten
Janneke Barelds, MSc Universiteit van Tilburg/Tranzo
Programma Stappenplan ZMO Individueel Zorgplan. In tien stappen naar een strategie voor zelfmanagementondersteuning Jeanny Engels 6 juni 2010.
Begeleidingsplannen GGZ
En begrijpen we elkaar dan? Hoe benaderen we elkaar ? Ellen Witteveen 6 november 2010 ‘Roeien met de riemen die je hebt’
Welkom in groep 5.
HGW-Vuurvlinder Passend Onderwijs? Bezuinigingen? Handelings Gericht Werken Hulp vanuit de overheid?
Verbeteren van onderwijs door professioneel reflectief handelen De rol van onderzoek Paula Willemse en Rob Vink © IVA.
Deel anders, mijn organisatie
KPA - Wilde Ganzendag Vergroot je succes, evalueer je project Den Haag 1 november 2008 Context, international cooperation Utrecht.
Experimentele Proeftuin Sint-Oedenrode Jo Gloudemans.
Aanleiding en doel project Verzuim 18+ We missen je Elly Pastoor
Betekenis voor De Hartekamp Groep
Klinisch redeneren en evidence based practice
Wegwijs in Passend Onderwijs. Waarom Passend onderwijs Elk kind recht op goed onderwijs Regulier onderwijs in principe de beste plek tenzij… Meedoen in.
VAARDIG SAMENWERKEN IN HET VRIJWILLIGERSWERK
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Welkom heten en het gebruik van namen
Vitale organisaties = Vitale relaties Rob Kars. Werk maakt gelukkig Geld maakt gelukkig Discriminatie maakt gelukkig Bron: 21 minuten onderzoek 2007.
MANTELZORGGESPREK.
ALGEMENE VORMING. Inhoud infosessie managementteam 1. Visieontwikkeling 2. Rollen van verschillende actoren 3. Toekomst / transitie binnen de organisatie.
Werkveldconferentie 3 juni 2015 Wat is de rol van zorgverlener door de ogen van leerjaar 2?
Leerproces SDV leerlijnen ontwikkellijnen Doel: POP van de leerling
AWTJ Friesland Academische Werkplaats Transformatie Jeugd Samen betere zorg ontwikkelen: keten breed & met gebruik van kennis Ervaringskennis,
Competenties SLC week 3 DSR1.
Jamila Achahchah Wie zorgt voor mantelzorgers van niet westerse afkomst.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Plancyclus, les 2 Actualiteit
Jennifer de Vries-Aydogdu med.hro.nl/vrije
Stromingen in de psychologie Hoorcollege 4
Dialyse…… en wat betekent dit voor u als partner Carla Deen Dirry Keurhorst.
Les 6  vragen naar aanleiding van de vorige les  van diagnose naar doelen en een plan  werken aan eindopdracht.
Reflecteren.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Eigen regie bij diabetes ir. Inge Swen, Projectleider zorg onder eigen regie.
Evaluatie Cursus.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Naam: Rayiha Inanc Klas: 4 E ICT & Multimedia. Inhoud  Stageperiode  Hoe ben ik deze stageplek terechtgekomen?  Het bedrijf  Stage dag 1 t/m stage.
Landelijke Beroepsvereniging Coördinatoren vrijwilligerswerk Corry Baarsma, lid van bestuur AGORA Regiocoördinator vrijwilligerswerk bij grote zorginstelling.
Visie van Eigen Kracht Eigen Kracht Centrale. Werkt aan een samenleving waarin participatie en samenredzaamheid van burgers centraal staan Waarin burgers.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
Een explorerend onderzoek naar inzet van familieleden bij dwangtoepassing.
Slimmer organiseren Evalien Verschuren, Bonnie Visser Haike Jacobs, Ellen Loykens CJG Beijum, Molendrift.
Cliëntenparticipatie: u krijgt er een partner bij! Regio Twente, 10 april
Workshop ‘Ben ik tevreden?’ 9 januari Welkom Workshop ‘Ben ik tevreden?’ 9 januari 2012.
VERANDERENDE KERK VOOR EEN VERANDERDE WERELD 1. VERANDERENDE KERK VOOR EEN VERANDERDE WERELD 2.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Regionale bijeenkomst beroepsregistratie 20 juni – 30 juni Magteld Beun en Berry Tijhuis.
Help mensen hun eigen leven te leiden Zelf- en samenredzaamheid.
Mondzorg - persoonsgericht
Flitstraining Verwonder en verbeter Met dank aan:
A+O project Co-creatie in de praktijk
VO – HBO aansluiting reflecteren 15 maart 2018
Waarde(n)vol werk in uitvoering
BOM-model PV 25/03/2014.
Evaluatieonderzoek.
Transcript van de presentatie:

Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?

Wat vinden jullie belangrijk aan hoe een hulpverlener met jullie omgaat?

Wat vinden jullie belangrijk voor een organisatie die hulp geeft?

Wat vinden jullie belangrijk in de beoogde Academische Werkplaats?

Wat vinden jullie belangrijk in jullie rol in de Academische Werkplaats?

Welke verwachtingen hebben jullie van de Academische Werkplaats en de beoogde projecten?

Wat zijn jullie wensen voor de beoogde Academische Werkplaats?

Wat levert cliënt participatie op?

Wat missen jullie in de bestaande zorgevaluatie- en reflectie methoden?

Wat vinden jullie goed aan de bestaande zorgevaluatie- en reflectie methoden?

Ik vind het belangrijk dat mijn beleving van de zorg centraal staat tijdens de evaluatie

Ik vind het belangrijk dat mijn perspectief als cliënt het vertrekpunt is tijdens een evaluatiemoment

Ik vind het belangrijk dat ik meer serieus genomen voel

Ik vind het belangrijk dat er rekening wordt gehouden met wat ik zelf weet of kan

Ik vind het belangrijk dat ik mee zou kunnen bepalen wat voor hulp ik krijg

Ik vind het belangrijk dat alle professionals die ik nodig heb met elkaar samenwerken

Ik vind het belangrijk dat het totale zorgtraject op kwaliteit getoetst wordt

Ik vind het belangrijk dat alle professionals die ik nodig heb in dialoog met mij zorg evalueren

Ik vind het belangrijk dat alle betrokkene professionals objectief reflecteren op hun handelen

Ik vind het belangrijk dat ik niet steeds alles opnieuw hoef te vertellen

Ik vind het belangrijk dat ik niet steeds met andere hulpverleners te maken krijg