Afstuderen: na je pva DieCW L03.419 Wat als ik niet aanwezig ben?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Basisboek Interviewen 3e druk 2012
Advertisements

Het tweede werkstuk.
SEPIA DUIKKLUB GENT Maatschappelijke zetel: Heemstraat 6 * 9032 GENT Tel: gsm:
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Leerlingenenquête •91% van de uitgedeelde enquêtes zijn terug binnengekomen. •Het 1 ste leerjaar heeft niet deelgenomen aan de enquête.
Ga? 2010.
Reflecties Onderzoek ‘Jeugdwerk met maatschappelijk kwetsbare kinderen en jongeren’ Tineke Van de Walle Vakgroep Sociale Agogiek, Universiteit Gent Steunpunt.
Train de trainer Levensboeken Beatrijs Van der Heijden
Lets Learn.  Wat is een elektronische leeromgeving ?  Website  Inloggen  Eigen werk staat klaar  Computerwerk  Wordt nagekeken.  Mediatheek  Agenda.
HAVO / VWO 3. - Voorstellen; - HAVO/VWO 3 in vogelvlucht; - Een eerste kijkje in de profielkeuze; - Vragen / Persoonlijk kennismakingsgesprek.
Hier wordt uitgelegd wat Pneuman maakt. Bij Pneuman worden bedienings panelen gemaakt Bedienings panelen zijn plattegronden waar je kunt zien wat er.
Tim Versluijs Leerdoelen.
Loopbaangesprekken 11 december 2012.
Ouderenpsychologie: een divers vak Angeline Swank
Howard Komproe – N.I.E.U.W Gemaakt door Mathias Coenen.
EU Back to School Naam Gastdocent Titel / Functienaam.
Inhoud bijeenkomst 1 Doel- en vraagstelling Conceptueel model
Ik zal me even in het kort voorstellen….
MIJN NAAM IS JACOBA. IK LEEF AL 17 JAAR OP HET PLATTELAND. IK VERVEEL ME... IK WIL GRAAG WETEN HOE HET STADSLEVEN IS.
Wie beslist wat? 10 9 Wie beslist wat?
Validiteit, betrouwbaarheid en casemixcorrectie
Social Media.
ICT-COMPETENTIES in het basisonderwijs van ICT-integratie naar ICT-competentie.
Vooraf Voorkom het moeilijke door het gemakkelijke te doen’. Lao Tse
"De overwinning van het afstuderen" De voorbereiding, start en finish van het afstuderen bij CMD-Deeltijd September 2012.
Sanne D, Rick K, Sam M, Thijs en Wesley. Wat zijn jullie aan het doen? ik ben een dromenvanger aan het maken! Lukt het? Ja ik moet een draadje om een.
Van Merle, Juulke, Juul & Nienke
 Vind je het leuk?  Ja  Wat ben je aan het maken?  Een dromenvanger  Waarom heb je dit gekozen?  Omdat ik het leuk vind Interview met Lotte.
Interpreteren van data
Match made in Mekka Online daten voor moslim vrouwen
Enquête-uitslagen PowerPoint Fanfare Sint Caecilia 2011.
Wat ik wil…..
Wachten op de trein Wachten voor een spoorwegovergang is vervelend, maar daar hebben wij wat op bedacht!!! Gemaakt door David Joon,Wietse Uittenbogaard.
Return to Sender.
Competentie vergrotend werken
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Prestatieverhoging door gedragsverandering
Fragment Stagevaardigheden DVD 6 Video 1 ‘Wie ben ik?’ © 2006 Verloskunde academie Rotterdam (VAR) V o o r b e e l d.
in Nieuw-Testamentisch perspektief
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Thema: Thuis of tehuis? Bejaardenzorg.
-Wat moet je weten aan het einde van de les?
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Informatieavond brugklas 2015 Wat kunt u vanavond verwachten? Terugblik eerste weken Belangrijke data Uiteen in mentorklassen.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Welkom op de info-avond! Groep 6. Info-avond Punten van aandacht: welkomwelkom even voorstelleneven voorstellen waar staan we voor?waar staan we.
Tumblr. Ik heb dit onderwerp gekozen, omdat ik Tumblr een leuk socialmedia vind.
De N-factor, lessencyclus over netwerken
Toepassingen 5L week 17: ‘Op stap met het openbaar vervoer’ een uurtabel van het openbaar vervoer hanteren een tabel met openingsuren hanteren een tijdsduur.
Hogeschool Rotterdam, Opleiding Vastgoed & Makelaardij drs. ing. M.M.A. Scheepers Collegejaar college.
Bias in onderwijsevaluaties: Hoe gaan we er mee om? Dr. Benjamin Boerebach Strategie & Informatie, Bestuursstaf,
Kijken naar Kinderen Week 4
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 2.
De onderzoekscyclus Oriënteren Richten Plannen Verzamelen
SPH deeltijd jaar 2 onderzoeksvaardigheden.
Onderzoeksvaardigheden 3
Dit ben ik Deze prestatie gaat over Lucas. Als je niet oplet dan gebeurd er iets wat niet leuk is.
Verkeersborden leren hoe werkt dat?
Oscar Schuurman Geert Beuneker Tim Janssen Piotr Tekien Usability/Playability Jaar 2.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
REKENEN T.E.M. 5. IK BEN TIP! TEL MET ME MEE... MET 1 DRUK OP DE KNOP WEET JE OF JOUW ANTWOORD JUIST IS! VEEL SUCCES...
Kwalitatief interview(en) Maar waaróm geeft de respondent dat antwoord? Samen onderzoeken.
Meten is weten? Do’s en don’ts van mondeling examineren Lisa De Jonghe Dienst Onderwijs Geneeskunde.
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Leespubliek. Spoorboekje Even opfrissen Oefening leespubliek Bespreken oefening Wat gaan we leren?: Je kunt vertellen wat een leespubliek is en naar welke.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
 Week 5 te doen: Bespreken toetsopzet Bespreken hoofdstuk 3 reader. Debatje: hoever wil je gaan met invloeden aanwijzen (case) Rapporteren ideeën onderzoek.
Creatief schrijven.
Workshop academisch schrijven
Afsluiting Infocyclus Informatie over de examens en evaluatie
Transcript van de presentatie:

Afstuderen: na je pva DieCW L Wat als ik niet aanwezig ben?

Afstuderen: na je pva 1.Voorstellen: Wie ben je? Waar gaat je onderzoek over? Wat vind je leuk / interessant tot nu toe? Wat vind je vervelend / moeilijk? Waar heb je hulp bij nodig?

Afstuderen: na je pva Quizje 1.Wat is validiteit? 2.Wat is betrouwbaarheid? 3.Wat is een conceptueel model / theoretisch kader? 4.Wat is ‘labellen’?

Afstuderen: na je pva John Searle: Wanneer het op schrijven aankomt, dan hanteer ik deze stelregel: als je het niet kunt uitleggen, dan heb je het zelf nog niet begrepen

Afstuderen: na je pva Voorbeeld en zelf oefenen met ‘labellen’ Stap-voor-stap analyseren van data