Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie
Inhoud gnTel / VoIP Bereikbaarheid Centrale in de cloud Eigen beheer Mobiele integratie
Inleiding gnTel BV is een telecomoperator en leverancier van complete hosted VoIP oplossingen voor de zakelijke markt. VoIP…… = bellen via internet Aantal voordelen: Besparing kosten – Flexibele bereikbaarheid - Géén centrale meer nodig - Géén telefoniste meer nodig – Altijd een vast nummer - Grenzeloos – Zelf te beheren – Rapportages N.B.: internetverbinding afhankelijk
Bereikbaarheid Voorbeeld: Bedrijf X met telefoonnummer 040 – Welkomstbericht Openingstijden: Gesloten: bericht en/of voic Open: Keuzemenu of meerdere toestellen gaan af of opvolgend, eventueel wachtrij, configuratie naar andere toestellen, ook naar mobiel (fallback), voic box waarbij het bericht als WAV file in de terechtkomt met nummer afzender en tijd.
Basisfunctionaliteiten o.a.: Openingstijden Keuzemenu Wachtrijen Doorschakelingen Free Seating Integratie mobiel Voic boxen Opnemen gesprekken Meldteksten etc.
De telefooncentrale (PBX)
Hosted Telephony FlexTelephony Telefonie uit de cloud Geschikt voor werkplekken Licentie per werkplek Licentie per aanvullende functionaliteit Geschikt voor klein MKB FlexPBX Telefonie uit de cloud Geschikt voor 10 – werkplekken Inclusief alle functionaliteiten Onbeperkt aantal toestellen Licentie o.b.v. lijncapaciteit Geschikt voor onderwijs, MKB i.c.m. meerdere vestigingen
FlexPBX Typisch geschikt voor meerdere locaties Prijs op capaciteit, niet per toestel/gebruiker Te combineren met meerdere (net)nummers Onderling gratis bellen (ook naar andere gnTel gebruikers) Optimale inkomende bereikbaarheid door overloop naar andere vestigingen Alles op één plek te beheren Eenvoudig & snel op te schalen
FlexPBX
Hosted online PBX voor een vaste prijs per maand, vanaf € 59,- Leverbaar vanaf 4 simultane, externe gesprekken Onderlinge gesprekken onbeperkt en gratis Lokatie onafhankelijk Prijs op basis van aantal gelijktijdige buitenlijnen, aantal toestellen/gebruikers is onbeperkt Te combineren met verschillende telefoonnummers/ nummerblokken Inclusief alle basisfunctionaliteiten van een vaste telefooncentrale
Voordelen t.o.v. vaste PBX Géén kosten meer voor vaste centrale(s) zoals investering, onderhoud, reparaties, uitbreiding etc. 1 Cloud centrale voor meerdere lokaties Overal inzetbaar, ook in het buitenland Instellingen lopen via internet Data op meerdere lokaties opgeslagen. Meer functionaliteiten beschikbaar Onbeperkt aantal toestellen/gebruikers Redunant, valt internet uit dan schakelen we door naar bijvoorbeeld 06 nummers
Eigen beheer Als klant kan je zelf een aantal instellingen beheren en wijzigen, tevens rapportages inzien: hoe lang gaan de telefoons over, hoe lang zijn de gesprekken, hoeveel gesprekken komen er binnen etc. Zelf te beheren: Openingstijden, Meldtekst, Doorschakelingen, Free Seating, Voic Optioneel Webfax beschikbaar Ontworpen voor gebruik op smartphone/tablet
mijn.gntel.nl Klant beheeromgeving voor FlexTelephony & FlexPBX
Vast – mobiel integratie Mobiel als extensie van de hosted VoIP oplossing Vast nummer op mobiel (in-en outbound) Onderling verkort bellen Onafhankelijk van mobiele provider Direct inzetbaar Op basis van iOS & Android App Via GSM bellen, géén data ! Kosten op rekening zaak Personeel kan eigen toestel gebruiken Mobiele nummer blijft geheim
softphones Door het vervangen of aanvullen van je vaste SIP telefoon met een softphone app kun je via je VoIP account bellen met je smartphone of tablet/laptop. Bellen over data dus WiFi of Data via je GSM provider. Wereldwijd te gebruiken. Een softclient is te gebruiken op Windows, Linux en Apple computers, iPhone, iPad en Android devices.
Wrap up Vragen?