Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Advertisements

ontwerp - beheer - analyseer
Nieuwe impulsen voor de fiets
Meer klanten, meer conversie door “User centric mobile identity management” Mario Houthooft LIN.K nv Rotterdam
Marketingmanagement in een Europese KMO
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Het verhaal van bevrijding
Hans-Peter Hioolen.
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Introductie/Agenda 1 Cor Verbaas 1.Business Analist. 2.Werkzaam bij AEP sinds juni Verantwoordelijk voor de business applicaties binnen AEP. 4.MFGPro.
P.T.A. Leerjaar 3 locatie DEN BONGERD.
Erik Weytjens CEO - Certipost
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
CENTRALE CATALOGUSVERRIJKING FOBID studiedag 13 nov 2008.
Meer bekendheid via je Website
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Hoofdstuk 2.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Evaluatie/ aanvragen Arrangementen Stedelijke IB dag 19 mei 2015
LARS SEGERS CKV 3KC. PROFIEL  Lars Segers   Breda.
LARS SEGERS CKV 3KC. PROFIEL  Lars Segers   Breda  Scala Breda 3KC.
3umH3H0. Studie reis Canada Renate en Henco (14 t/m 22 november 2014)
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Ouderavond 4 havo 31 augustus uur aula locatie N.
Care: ZORGEN VOR MORGEN? Gezondheidsstatistieken Centraal Bureau voor de Statistiek Oranjestad, April 2006.
Ouderavond 5 havo 25 augustus uur aula locatie N.
Hoe werkt een tracker eigenlijk ? In de ruimte zijn 24 GPS satellieten die in een baan om de aarde draaien op een hoogte van 20 km. Deze satellieten.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint.
DUO-informatieavond H5 en V6 Welkom DUO informatieavond 10 november 2015.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
1 DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
1 DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
Prognose woningnood erkende vluchtelingen en subsidiair beschermden in Vlaanderen in aantal gezinseenheden 3 Maart 2016.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
Bra1 STUDENTMOBILITEIT Eindrapport Andre Brands – 4 augustus 2015.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN.
KNVI Congres Introductie BI.
Naslagwerk data analyse per branche
Jos Post en Clemon Tonnaer
‘Business at the speed of change’
Bits & Bytes Magazine Media.
Medichain Hosted VoIP Medichain ICT & telecom
Presentatie & demonstratie ETIM UP
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
over verbouw en nieuwbouw
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Opzet toernooi zaterdag
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Investor Pitch Digitale toegankelijkheid Oktober 2018
Het examenjaar Mavo Op naar het diploma
Alleen het kennen van Christus telt
Inspelen op innovaties
Eens / oneens HET EERSTE IDEE IS VAAK HET BESTE IDEE
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Transcript van de presentatie:

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Vistaprint visitekaartjes op Amazon.com

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Flyerzone koopt menukaartenspecialist

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Nicht gegen Sie”

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Drukwerk dood? Mooi niet.”

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Klantcontact

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Grafenia: “VK te duur voor EU”

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 “We zijn niet alleen een heel goede drukkerij, maar ook specialist in e-commerce en marketing.” Michael Fries, CEO van Onlineprinters.

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. De ranglijst is gebaseerd op onderzoeken in de periode augustus 2014 tot en met juli In totaal zijn websites beoordeeld door respondenten met unieke websitebeoordelingen.

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. o.a. Drukwerkconcurrent.nl, Drukwerkdeal.nl, Drukzo.nl

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p lessen van de winnaars in de WUA! Top 100: 1.“Ons geheim? Stel de klant centraal!” 2. Zorg voor consistente ervaring over kanalen heen 3. Blijf vernieuwen en ontwikkel vanuit mobile first 4.Implementeer snel 5.Data, profilen en targeten – wat verwacht de klant?

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p “De digitale arena wordt steeds belangrijker en op het web geldt één regel: The winner takes it all. Ook in 2015 zien we dat de nummer 1 gemiddeld in een markt 52,3% meer voorkeur pakt dan de nummer 2. Alleen de beste zijn telt.” Daan Tames CMO WUA!

Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?