Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Vistaprint visitekaartjes op Amazon.com
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Flyerzone koopt menukaartenspecialist
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Nicht gegen Sie”
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel “Drukwerk dood? Mooi niet.”
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Klantcontact
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 Actueel Grafenia: “VK te duur voor EU”
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 “We zijn niet alleen een heel goede drukkerij, maar ook specialist in e-commerce en marketing.” Michael Fries, CEO van Onlineprinters.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015..
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. De ranglijst is gebaseerd op onderzoeken in de periode augustus 2014 tot en met juli In totaal zijn websites beoordeeld door respondenten met unieke websitebeoordelingen.
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015. o.a. Drukwerkconcurrent.nl, Drukwerkdeal.nl, Drukzo.nl
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p Categorie Retail
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p lessen van de winnaars in de WUA! Top 100: 1.“Ons geheim? Stel de klant centraal!” 2. Zorg voor consistente ervaring over kanalen heen 3. Blijf vernieuwen en ontwikkel vanuit mobile first 4.Implementeer snel 5.Data, profilen en targeten – wat verwacht de klant?
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p “De digitale arena wordt steeds belangrijker en op het web geldt één regel: The winner takes it all. Ook in 2015 zien we dat de nummer 1 gemiddeld in een markt 52,3% meer voorkeur pakt dan de nummer 2. Alleen de beste zijn telt.” Daan Tames CMO WUA!
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?