CV202A Jochem, Thies, Marnix, Silvia, Loulou en Lauren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
T USSENTIJDSE PRESENTATIE CV202D Milou Remeeus en Laurence Enting.
Advertisements

De marketing-omgeving
De branche in kaart gebracht.
Referaat D Lonneke Oosterop Nina Roos Stefan Hirschman Job Rietbergen
Voedzame Stad Verkennen en verbinden 24 juni 2011.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Geld verdienen met trends Les 2. 1.Blog gevonden? Modulehandleiding geprint? Vragen over de inhoud? 2.Trends gevonden? Google? 3.Opdracht A 4.Uitwisselen.
Techniek en Twente (W&T) een vakoverstijgend project
Kan je de onderdelen van een verslag uitleggen
T RENDS H ERKANSING CA10 Charlotte Krijgsman, Coen Beekhuizen, Maurice Wierningen, Maartje v.d. Berg, Robin Hoyer.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Geld verdienen met trends
Het zoeken en vinden van trends
CA 10 Trends College april 2013 C206a.
Waarnemen Realiseren Begrijpen Plannen leerlingen docenten ouders
Zhivago Holwijn & Caspar Worst
Tre nd wa tch ing trendwatching Les 3: Trendwatchers.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.
Een eerste kijk op trends
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 08 Engagement Virtual democracy Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit medbv301D Virtual democracy
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Marketing theorie Week 1 To do Opzet & doelstellingen periode 1 Onderwerp week 1.
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Swot analyse
Geld verdienen met trends
GVTK Les 6. Vandaag Presentaties Feedback Presentaties week 7 Eindrapport.
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
Geld verdienen met trends
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Goed voorbereid naar de Pabo!
College 2 Marketingomgeving
Trends en ondernemen Maaike Rijnders Docent trendwatching Fontys ACI Kenniskring Lectoraat Trendwatching o.l.v. Dr. Carl Rohde.
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
Emoties in Communicatie
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
Inspiratiedag VVSG Ouderen- en thuiszorg
Je impact als docent Silvia van der Werve.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?
Technologie en Arbeidsmarkt van de toekomst EBU college 8 mei 2014 Dr. Roel Schouteten Faculteit der Managementwetenschappen / Nijmegen School of Management.
CCC & CCM - Mod IBA Integrale Bedrijfsanalyse
De eerste mensen § 1.1 & 1.2.
… 1 TRENDS in WERK Introductie HRMlijn 4 Hoe voer je een trendonderzoek uit? Door Katja Pasman 2015.
Les = 3 Haha ah. Doelen Na deze les: Weten jullie wat er bedoeld wordt met: tweeluik, contrast en overeenkomst; herkennen jullie de verschillende.
De andersglobaliserings- beweging: Onredelijk radicalisme.
Andersglobaliserings- beweging: onredelijk radicalisme? auteur: Yvette Jeuken gemaakt door: Jorina De Sterck klas: 1BaoA3.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
College 2 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Doelen behalen met activiteiten
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Trends.
Biologie Algemeen.
Computer / Tablet / touch-screen
-Samenvatting -Eindopdracht (cultuur herkenning)
Consumenten-gedrag Sociologische blik
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Migratie Anouck, Anne, Indy, Lisanne& Nikki.
Inleiding, slot, functies, samenvattend tekstverband
Marketing Week 7 les 1.
Hoe beïnvloeden ze het milieu in Vlaanderen?
Presentatie en marketing
Transcript van de presentatie:

CV202A Jochem, Thies, Marnix, Silvia, Loulou en Lauren

Inleiding

Inhoud  Trends  De trendfactoren  De trendniveaus  Conclusie  Bronnen  Opdracht 1 – Trendfactoren benoemen  Opdracht 2 – Trendniveaus ontdekken

Trends  Waarom trends?  Waarom zijn trends belangrijk voor het beinvloeden van consumentenbedrag?  Hoe beïnvloeden trendfactoren de behoeften van de doelgroep?

Trendfactoren

Micro, Maxi en Megatrend

Microtrend

Maxitrend

Megatrend

Conclusie  Trendfactoren Economisch, ecologisch, politiek, sociologie/cultuur, demografie, technologie  Trendniveaus Micro-, Maxi- en Megatrend

Bronnen  ‘Van Trends naar Brands’ van Hilde Roothart en Win van der pol (2008)  ‘Trends Herkennen, Begrijpen, Gebruiken, Creëren’ van Fons Maenhoudt (2010)

Vragen?

Opdracht 1  Trendfactoren

Opdracht 2  Trendniveaus