Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Advertisements

Analyse klantgerichte websites
Campagne 5001redenen - zomeractie 2010
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
Marketingcommunicatiemix
Men vraagt zich af waarom …??
T RENDS H ERKANSING CA10 Charlotte Krijgsman, Coen Beekhuizen, Maurice Wierningen, Maartje v.d. Berg, Robin Hoyer.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Men vraagt zich soms af : waarom...
E-Collage presents.
Plan van aanpak Homechasers.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing Werkgroep 6.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Timeless Vibes.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Hoofdstuk 3: Sportsponsoring en PR
[passende afbeelding]
17 januari Talent … “Overal aanwezig, maar niet altijd zichtbaar.”
detaillistenpromotie
…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….
Crossmediale Communicatie
MedMec01-2 Les schema per week
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Een paar vraagjes Ben je jonger dan 12 of ouder dan 97? Is dit je telefoon…..? Is dit je TV….? Is dit je computer..?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Presentatie Diigo Digitale Communicatie Liesbeth Lenaerts Kim Segers Sanne Vermaelen.
Project ‘The medium is the message’
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Walibi World(poster en folders)
Solidariteit op onze school Enkele suggesties voor gesprek.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
VREUGDE.
Goed in je vel zitten Talenten ontplooien Omgaan met dagelijkse stress
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Rapportage.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Wie en wat? Professor Caroline werkt aan de universiteit. Samen met andere onderzoekers wil zij graag onderzoeken of de kinderen die in Deinze naar school.
Ouderbetrokkenheid Sander Van Acker Maart 2016.
Hoe reclamewijs zijn kinderen in Vlaanderen
‘Tucht’? 1.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Vriendschap met God.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Lelystad Virtual Experience Lelystad Marcel Hoogeveen.
Studentenwelzijn en kwaliteitszorg werken met de beleidsscan
Transcript van de presentatie:

Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009

Debriefing Onderzoek Doelgroep Concept Uitingen Conclusie Vragen INHOUD PRESENTATIE

Debriefing (in ‘t kort) -Doelstellingen  Meer traffic genereren (3000 potentials)  Positief beïnvloeden imago INHolland -Doelgroep  Eindexamenkanditaten HAVO/VWO  MBO  Secundair: ouders / vrienden DEBRIEFING

Onderzoek  Rapportage Open Dag INHolland 8 nov  Backbone Research & Marketing Support Excecutive Summary: + Gezellige/positieve sfeer + Opleidingspresentatie bron van goede info aan student + Internet meest gebruikte medium op afstand ONDERZOEK

Doelgroep (volgens ons) -Vriendschap -Humor -Eigenwijs -Straattaal -Fris -Dynamisch DOELGROEP

Concept -INHolland brengt je op ideeën CONCEPT

Concept CONCEPT -Personal touch tussen student en school -Humor -Respect (vragenderwijs) -Behulpzaam & Betrokkenheid -Studeren is de leukste tijd van je leven -Herkenning & erkenning door doelgroep -Crossmediale aanpak -Goede vriend brengt je op ideeën

Uitingen -Poster “…iets voor jou?” -Banner “Weet jij het al?” -Extra invulling  Mini-site opendaginholland.nl icm.  Virtuele helpdesk “Kim” UITINGEN

Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

Uitingen -Banner “Weet jij het al?” UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Banner UITINGEN

Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN

Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN

Crossmediale aanpak -Poster → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Banner → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Free publicity mbv. Persbericht (regionaal/nationaal) ANP CROSSMEDIALE AANPAK

Conclusie -USP’s:  1 Concept gebaseerd op onderzoek (Rapportage Open Dag INHolland 8 nov. 2008)  2 Crossmediale aanpak (specifieke media voor desbetreffende doelgroep)  3 Vragenderwijs (INHolland als goede vriend, betrokkenheid, respect)  4 Eigen invulling (virtuele helpdesk)  5 CHH & E² CONCLUSIE

Bedankt ! Vragen ? EINDE PRESENTATIE Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen “…iets voor jullie?”