Where innovation starts TAAKOMSCHRIJVING WENDY VERHOEVEN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom Afdeling Zorg KBO 29 augustus Aanleiding • Rapport ledenonderzoek KBO Loon op Zand • Vraag om coördinatie en meer samenhang • Toekomstige.
Advertisements

Training voor beheerders
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
Ouderavond 10 september 2013 Welkom RIETSCHANS BOVENBOUW.
Voorstellen.
Onthaalbediende in gezondheidszorg
Navigate JPhM 1april2003 ®. Navigate JPhM 2april2003 Wat doet Site Support Management. Organiseren van directe facilitaire dienstverlening (bv onderhoud,
Onlosmakelijk met elkaar verweven?.  ARHO  Europese ministers.
Michel Visser Founder EesySoft
Het examenreglement en flexibiliteit: Topsport en studie Topsportcommissie o.l.v. Prof. Gert Vande Broek.
Informatiesessie Outlook Faculteit Letteren 11 juni 2009.
De UU naar Blackboard 9.1 Overgang van
Portfolio Faculteit der Letteren
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Informatiebijeenkomst 2 e jaars TIW September 2011 Wil Kuijpers (s.adv. vanaf 2 e jr) PAV C13, TEL /2428 Ted Clarkson (opl.dir. TIW) Monique Jansen-Vullers.
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
Drs. Heleen Miedema opleidingsdirecteur TG en BMT
Welkom. VEAS Een informatie netwerk voor en door HBO-ers met een economische achtergrond. 12 januari, ’s-Hertogenbosch Mark Haers.
Afstudeerkringen Supply Chain Management 14 oktober 2005.
CERTi COM Europportunity Europportunity Een titel voor duurzame samenwerking tussen mbo- instellingen ? Presentatie Ron Martens en Guus Morjan
Dag van de CultuurCommunicatie Workshop websites en e-zines 1 december 2003 Tim Wolfs / Remi Maddens.
2IO20: OGO 1.2 Van Model tot Systeem Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Welkom Afdeling Zorg KBO 10 september Aanleiding Rapport ledenonderzoek KBO Loon op Zand Vraag om coördinatie en meer samenhang Toekomstige regelgeving.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam Academy Rotterdam, 5 oktober 2010.
17 februari 2009 Project Verkeersslachtoffers PZ Vlaamse Ardennen.
METIS © Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Wat is metis Aanpak Rollen Planning Ondersteuning.
Een project van de Korengroep
Rick Keller en Maarten van Vliet
Strategisch account management inleiding
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
Where innovation starts Externestagevoorlichting Donderdag 2 april.
Oriëntatie op “later” In de derde klas: profiel kiezen. In de vierde klas: orienteren op later; Belangrijke beslissing: geld verdienen, Maar vooral: LEUK.
11 oktober 2010 Bijeenkomst contactpersonen en coördinatoren Onderwerp: ons vrijwilligersbeleid bijeenkomst vrijwilligersbeleid 11 oktober 2010.
Bekeken vanuit het perspectief van Bestuur en Management Paul Scharff en Roelof Eleveld.
Medezeggenschapsraad
Infosessie ABAP 27 oktober 2014.
Ervaringen van en met PCL EXTRA STEUN. Ervaringen Onderwijs Transparant 1.Vul bij over Mijn Gegevens de juiste gegevens in 2.Vul de namen en gegevens.
BPV.
Coach academy De vereniging.
Informatie over de agenda van aanstaande week is overgenomen van de website gkv-haulerwijk.nl. Onjuistheden kunt u doorgeven via
Administratie inrichten Van bouwstenen tot instructie schrijven.
Jaarplan 2016 Hogeschool VHL Vastgesteld door het College van Bestuur van Hogeschool VHL op 2 juli 2015.
Individueel Studieprogramma
JAARPLAN Griffie 2013 Bijlage A3, halfjaar Toelichting A Onderwerpen: rood: bestuur en financiers oranje: maatschappij groen: klanten en.
Thema 5 TOERISME: MEER DAN EEN BEETJE REIZEN Naar volgende dia.
Bewonersavond 8 juli Gouda 8 juli 2009 Michel Leenders Hoofd dienst Ruimtelijke ontwikkeling en beheer.
Functiecreatie Hoe werkt het nu in de jeugdzorg?.
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
Voorstelling dienst Studieadvies Informatie- en kennismaking Studentenvoorzieningen 19 oktober 2012.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Change support Tactisch support Strategisch support Management support Monitoring Educatie Management- informatie Data- beheer Behoefte- management Contract-
Archiveren by design Leveranciersdag 30 juni André Plat
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Bijeenkomst taskforce 18 september
ESF-ondersteuning voor bedrijven
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Roundtable Werkdruk: Oorzaken & Oplossingen
Center for e-Learning, RSM
ICTO-beleid van de Nederlandse universiteiten
Dienst Onderwijsprocessen en -organisatie
Marie Curie IEF, ERG Ilse Rooman november 2009
Versnelde toewijzing art 24 Sociaal Huurbesluit
Opslag documenten in Office 365
Charlois Welzijn RFP Management
CSO SUPPORTS U Professionaliseringsplan CSO Cluster.
Flow Approvals op verschillende manieren
MFO met RIZIV budget Een goedgekeurd lokaal project ontvangt een vergoeding van EUR: 500 EUR na aanvraag en administratieve goedkeuring ervan Opmerking:
50 toetsenbordsneltoetsen in Outlook waarmee u sneller kunt werken
Transcript van de presentatie:

Where innovation starts TAAKOMSCHRIJVING WENDY VERHOEVEN

De werkzaamheden ten behoeve van Alex van Herk, directeur Honors Program en coördinatie werkzaamheden (overgenomen van Jessica van de Ven per 01 oktober 2011), staan in onderstaande uitgelicht; Algemene secretariële ondersteuning Vragen beantwoorden, informatie geven, administratieve/organisatorische problemen oplossen Reizen afhandelen: aanvragen, reisbureau, declaraties Afhandelen ingaand en uitgaand telefoon/ en faxverkeer Bijhouden Honors ruimte Catering aanvragen Administratieve Ondersteuning Studenten dossiers bijhouden Sharepoint Honors Program bijhouden Ondersteuning kwaliteitsproces secretariaat en kwaliteit handboek Bijhouden voorraad Factuurcontrole Nieuwsbrief Honors Program

Ondersteuning Honors Staf Regelen vergaderingen: afspraken maken, ruimte Beheer agenda (Outlook, shared agenda) Overige opdrachten: lunches, bloemen, etc. Post afhandelen Archief bijhouden Coördinatie werkzaamheden Rooster maken en beheren Honors Program studenten Contactpersoon docenten en opvang bij classes, academische vorming en trainingen Contactpersoon faculteiten en Diensten TU/e Opstarten evaluaties classes, academische vorming, trainingen Contactpersoon onderzoeken Honors Program Opmaken BUL, LOR en bijlagen en bezorgen bij faculteiten Bezoeken uitreikingen BUL Bachelor HP studenten (indien mogelijk) Content Management Honors program Website