PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie 2015-09. SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Branche-analyse Boekenbranche
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Arteveldehogeschool Office management
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Nieuw relatiemanagement / scrm
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Grip op IT.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Social media presentatie
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Samenwerken en communicatie Hoofdstuk 4 21e-eeuwse vaardigheden.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Social media en pubers…. ff kennismaken Michiel Trompetter Nationaal MediaCoach Docent voortgezet onderwijs Vader van 4 kinderen (7, 11, 15 en 20 jaar).
Ben jij je eigen databaas?
Maak je website beter vindbaar!
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Campagne taalvaardigheid
Social Media.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
Samenwerken en communicatie
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Werkgroep Communicatie
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie

SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …

SOCIALE MEDIA: PROFIEL OF PAGINA? Facebook Profile Facebook Pages Vrienden Facebook Groep Evenementen Fotoalbum …. Fans (vind ik leuk) Evenementen Fotoalbum € ADVERTENTIES Volgers Focus op tekst Specifiekere doelgroep …. € ADVERTENTIES Twitter

SOCIALE MEDIA Steeds meer kleine spelers die specifieke doelgroepen bedienen en die ‘gesloten’ communicatie diensten aanbieden. BERICHTEN / & VERSUS SMS Wat is de rol van een nieuwsbrief?

SOCIALE MEDIA: TRENDS Verzuiling van sociale media vrije media?

SOCIALE MEDIA: TRENDS Van gratis naar gratis-met-reclame Van persoonlijke profielen naar pagina’s Van ‘af en toe’ online naar 24/7 online Van ‘VAST’ naar ‘MOBIEL’ -Wat is een MOBILEFRIENDLY WEBSITE?

SOCIALE MEDIA: TRENDS Sociale media principes integreren zich steeds vaker in websites, apps, software en ‘hardware’. Share/Deel knoppen op websites Like/DISLIKE knoppen bij admin diensten Facebook als inlogmethode bij andere online diensten Like/Dislike knoppen bij apps, spelletjes, nieuwssites,… ….

SOCIALE MEDIA IS OVERAL

SOCIALE MEDIA Is mijn DOELGROEP mediawijs? Wat is de DIGITALE KLOOF of Mediawijsheid? Wat is een FILTER BUBBLE? Wie zijn jullie ‘GATEKEEPERS’?

SOCIALE MEDIA Sociale media als onderdeel van een mediamix

SOCIALE MEDIA Ben ik Mediawijs? Begrijp & gebruik Communicatie & strategie Passief & actief Interactief & effectief

SOCIALE MEDIA Stelling: Je kan via 1 kanaal communiceren over een activiteit. Bv enkel via de website

SOCIALE MEDIA Hoe kan je omgaan met ongewenst online gedrag, negatieve feedback en internet trollen? Is er een moderator?

SOCIALE MEDIA Openbare berichten, semi of privé?

SOCIALE MEDIA Open sociale media of gesloten?

SOCIALE MEDIA Waar is de grens van privacy bij open sociale media?

Karel Vanrietvelde mediakruispunt.be