Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Welkom.
29/01/14.  Intro  Theorie  Kennisvragen maken.
PRIVATE DETECTIVE Koppeling met sociale netwerken Ontwikkelgroep “Private Detective”: Rutger Alders Jos van Bakel Stef Brugmans Jonathan Jetten.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
Facebook Zie de kansen!.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Hans-Peter Hioolen.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
2011 International Year of Chemistry Het bestuur van het departement Scheikunde laat een scheikunde game ontwikkelen voor 2011 International Year of Chemistry.
Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
Studentencongres Reclame en PR.
Branche analyse Boekhandels 2014
Aansluiten bij de NBB Waarom?
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Outdoorpark Reusel.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Uitleg van de Mobiele App van het spel Golddigers.
Secret Society Sst.. Kevin Gerde & IngeLotte de Bont.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Project Betekenisvol Ontmoeten
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Training voorbeeld voor
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Ontwikkeling en uitvoer MOOC bij de Hanzehogeschool Groningen Workshop - Open en online onderwijs is meer dan MOOC's.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
HEARTFUL LEVEN MINDFUL DENKEN Lore Theunis 1 BaSWa
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Klanttevredenheidsonderzoek
Meer communiceren met een klein budget
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Escape Room 60: PERS OPDRACHTEN. Escape Room 60: PERS OPDRACHTEN.
Het 24 spel.
Minor Digital Marketing
KNOWING ME, KNOWING YOU Een unieke conferentie ijsbreker nodig? Dan is Knowing me, Knowing you hét ideale concept. Leer elkaar op een leuke manier beter.
Schouwen van de openbare ruimte
Samen buiten sporten in de buurt voor 55+ Leonie Everts
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17

concept

Concept Uniek vormgegeven modulaire fysieke escape room die kan worden opgebouwd in verschillende locaties ongeacht de afmetingen, met een korte maar intense spelers ervaring voor een breed publiek. Fysieke escape room

Unique selling points Makkelijk in elkaar te zetten Mobiel Korte speeltijd Toegankelijke puzzels Geeft winkelcentrum iets extra’s

PROF. EDDIE’S WERKPLAATS verhaal PROF. EDDIE’S WERKPLAATS

3d render

Verhaal Ondersteunt de puzzels en uiterlijk interieur Wekt nieuwsgierigheid op om de escape room te spelen Automatisering van maatschappij

puzzels

Puzzel 1: Vloerpuzzel

Puzzel 2: koelvloeistof puzzel

Puzzel 3: Magneet puzzel

Planmatige aanpak

Planmatige aanpak 6 maanden Flexibel team Budget €70.000 Regelmatig feedback momenten Regelmatig test momenten

Marketing

Marketing actie Doelgroep keuze Flyers Facebook advertenties Website Social media Kortingsbonnen Vermelding review website

Vragen