Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zonale coördinator ICT-verantwoordelijke 17/3/2011 Lt. Goethals Dhr. Spanhove.
Advertisements

Procedure: hoe een offerte indienen?
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Bestedende beheerder Een eerste stap naar budgethouderschap.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
C o m m e r c i ë l e & J u r i d i s c h e a a n b e s t e d i n g s s p e c i a l i s t e n I n s t r a t e g i s c h e a l l i a n t i e m e t C o r.
OCMW decreet bekeken vanuit het oog van de ontvanger De verantwoordelijkheid van de ontvanger bij de uitgaven T.U.R.B.O
CVO-IVV de Avondschool centrum voor volwassenenonderwijs PROJECT “gecombineerd onderwijs”
Welkom bij de MKB Ontbijtbijeenkomst Leveringen
ELEKTRONISCHE FACTUUR
Raadgevend Comité ir. Gil Houins Directeur-generaal DG Controlebeleid.
Inhoudtafel van deze meeting
1 Toegang en indicatiestelling 6 februari Inhoud presentatie Beleidsvisie gemeente Vught Samenhang met Lokaal loket WegWijs Medische Indicatiestelling.
Een nieuwe dimensie in kleinschalige waterzuivering
Hoofdstuk 8 Btw-reglementering.
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
De juridische context van de digitale factuur.
E-invoicing – Juridische spelregels Korneel Decroix/Wouter Claes Advocaten Algemene titel/welkomslide.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
FONDS VOOR EUROPESE HULP AAN DE MEEST BEHOEFTIGEN - FEAD April 2015.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
Informatievergadering
Overheidsopdracht OI POM YB 13 01: Opleiding « lean management » in FR en NL voor federale ambtenaren.
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Fedict Identity Authentication & Authorisation Informatievergadering M1016 – OPEN OFFERTEAANVRAAG VOOR DIENSTEN E-GOVERNMENT FEDICT PLATFORM.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Raamcontract datacommunicatieinfrastructuur. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
2014/HFB/OO/31403 leveren van bedrukte enveloppen 12/01/2015 – 9u45 Informatievergadering.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
Infosessie B ESTEK NR. P&O/DGCOMM- KM_FEDRA 2011 Anne Coekelberghs Katrien Eggers, DG Interne Communicatie en kennismanagement Klaartje Gysen, Overheidsopdrachten.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
Aanneming van werken, leveringen, diensten en concessies voor openbare werken 26 september 1996.
Overlegplatform asiel- en migratie 7 december
Kateryna Glushak.  activiteiten  contracten  overheidsopdrachten = overeenkomst  aanbestedende overheid - opdrachtnemers  prestatie tegen betaling.
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
Titel De nieuwe aanbestedingswet, 13 december 2012.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
Grensoverschrijdend samenwerkingsprogramma met financiële steun van de Europese Unie (Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling) Interreg Vlaanderen-Nederland.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Verkoop en marketingplan Hoofdstuk 3 Contracten. Inhoud 1 Relatiebeheer 2 Klanten werven 3 Contracten 4 Klachten 5 Verzekeringen 1.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
16IP012 : Studiecontract Majoor van het Vliegwezen MAB BRACKE F. MRMP-I/P & Grote Projecten 29 Sep 2016 – Informatievergadering.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Werkbeschrijvingen en bestekken. De werkomschrijving Alle werkzaamheden voor het aanleggen of onderhouden van groen of een tuin In volgorde waarin ze.
FLEPOS modernisering bestek AIV-FLEPOS/2016/0801
Interne informatiesessie 13 januari 2017
Agenda Inleiding / praktische mededelingen Scope Programma van eisen
Europese aanbesteding management- voorziening
Europese aanbesteding Scanstraat Heerlen Belastingdienst
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2017/007/4163
Werkbeschrijvingen en bestekken
Lokale Voedseldag Duurzaam aankopen: Fair Trade.
26 octobre 2016 Migratie IT Rijksregister Overlegcomité RR (AV 26/10/2016) Eric Roelandt.
Welkom informatiebijeenkomst aanbesteding
Europese aanbesteding Boekscanners
Aanbesteding Arbo/PPMO
Elektronische veiling
Commercieel beleid en recht
Transcript van de presentatie:

Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013

Onderhoudscontract Scheepslift Contrat d’entretien Ascenseur à bateaux Informatievergadering

Doelstelling conforme Het administratief en technisch luik van de open overeenkomst 13IS815 toelichten teneinde conforme offertes te bekomen.

Agenda Administratief Voorstelling actoren Bespreking bestek Technisch 1.Prestaties tegen FF prijs 2.Prestaties tegen prijslijst 3.SLA 4.Aandachtspunten 5.Q&A

1. Voorstelling actoren LEIDENDE DIENST – MRMP-I/S ADMINISTRATIEF

DGMR Naval Systems Aeronautical Systems Land Systems Comp C Rollend Mat & Armt Support Systems CIS Comp C Vliegend Materieel Divisie Overheidsopdrachten Division C&I Division Systems Dis C Materieel Comp C CIS Regionale centra Infrastructuur Dis C Wissel- Stukken Comp C Steun Mat & Producten Directeur-generaal Staf Tpt Eenh Regio BXL CID Mat Steuneenheden Sp Centr Westakkers Materieel Beheerders MR-Mgt / MR-B CIS Ops CIS Corporate Infra ADMINISTRATIEF

1.Voorstelling actoren MATERIAALBEHEERDER – MR C&I ADMINISTRATIEF

DGMR Naval Systems Aeronautical Systems Land Systems Comp C Rollend Mat & Armt Support Systems CIS Comp C Vliegend Materieel Divisie Overheidsopdrachten Division C&I Division Systems Dis C Materieel Comp C CIS Regionale centra Infrastructuur Dis C Wissel- Stukken Comp C Steun Mat & Producten Directeur-generaal Staf Tpt Eenh Regio BXL CID Mat Steuneenheden Sp Centr Westakkers Materiaalbeheerders MR-Mgt / MR-B CIS Ops CIS Corporate Infra ADMINISTRATIEF

1.Voorstelling actoren LEIDEND AMBTENAAR ADMINISTRATIEF

1.Voorstelling actoren LOKALE VERTEGENWOORDIGING ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Meerjarige open overeenkomst ( ) van Diensten betreffende het onderhoud van de scheepslift te ZEEBRUGGE. Overeenkomst okt/nov 2013 Start: okt/nov december 2016 Einde: 31 december 2016 ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Procedure Wijze van gunnen → Openbare Aanbesteding –Alleen de prijs (laagste) als criterium –Strikte controle van de vormvereisten GEEN MOGELIJKHEID TOT ONDERHANDELEN! ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Slechts EEN offerte indienen Gebruik model in bijlage A! ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Bewijs technische bekwaamheid? –Lijst voornaamste onderhoudsdiensten uitgevoerd tijdens de laatste drie (3) jaar ≈ technische installatie (scheepslift). –Opgave gedeelte in onderaanneming. ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Indienen en/of opening der offertes ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Modaliteiten ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Modaliteiten ADMINISTRATIEF

2. Bespreking bestek Offertes Elektronische offerte? Zie checklist e-Tendering! ADMINISTRATIEF

Prijzen Prestaties tegen forfaitaire prijs. –Preventieve onderhoudsprestaties. Prestaties tegen prijslijst. –Correctieve onderhoudsprestaties en bijkomende prestaties. Prestaties op grond van werkelijke uitgaven. –Vb. levering van WS 2. Bespreking bestek ADMINISTRATIEF

Prijzen Excl. BTW Cf. bijlage A Prijsherzieningsformule –Jaarlijks vanaf 2014 –Aanvraagmodaliteiten respecteren Prijsonderzoek altijd mogelijk 2. Bespreking bestek ADMINISTRATIEF “Vrijstelling van de BTW. Art 42, §1, 3° v/h Wetboek”

Vastgelegd op 5% van de berekeningsbasis van de borgtocht. –Gemeld in notificatiebrief Respecteer contractuele modaliteiten (termijn,…) Borgtocht 2. Bespreking bestek ADMINISTRATIEF

1. Prestaties tegen FF prijs PREVENTIEF ONDERHOUD –Beschrijving: zie Bijl C –Frequentie: 6x per jaar TECHNISCH

2. Prestaties tegen prijslijst CORRECTIEF ONDERHOUD –Beschrijving: zie Bijl C –Frequentie: op afroep TECHNISCH Zie inventaris!

2. Prestaties tegen prijslijst CORRECTIEF ONDERHOUD –Uitvoeringsmodaliteiten TECHNISCH

DOEL –Guidelines voor klant (Defensie) 3. SLA TECHNISCH

STRAFCLAUSULE 3. SLA TECHNISCH

Aandachtspunten Vormvereisten offerte (bijlagen, documenten,…) Modaliteiten indienen/openen offerte Correctheid gegevens (berekeningen,…) Conforme offerte = aanvaarding Nt-conforme offerte = weigering