Etalage Domotica. Afspraak met de klant maken Bereid samen het telefoongesprek voor. Voer het telefoongesprek Juiste toon spreken, duidelijk en verstaanbaar.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Groothandel dierenartikelen
Advertisements

Welkom !!! Stichting Lodewijk de Raet Geert Vansieleghem
Ochtend Presentatie - docenten Welkom terug! Hoe ging de uitvoering van de PvB? Wie heeft dit allemaal gedaan en wat waren de ervaringen?
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
Communicatie met de klant
Nul Energie Huis Workshop offerte.
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
Competentie 12 Kritiek geven en kritiek ontvangen
Het energieproject EEN BEELD UIT DE PRAKTIJK. van “Ik heb geen zin om therapie te doen en dieet te gaan volgen.” tot “Wanneer is het nog eens energieproject.
Fitnesscentrum In deze box organiseren de leerlingen de feestelijke opening van fitnesscentrum Move-it. Ze stellen het dagprogramma op (waarbij een vip.
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Medialandschap Blok 2, week 4 College #3.
Acquisitie.
Clusteroverleg groen ’11
AMARANTIS EXAMEN Medewerker Marketing Communicatie.
PRESENTATIES IN A NUTSHELL.
Weekend kring. Hilal Kaya 8B.
Welke leerstijl past het best bij jou!
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
Projectwijzer 6 H1 Klachten Middenkader Engineering.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Tatiana Constandse John Ouderling.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
ONTWERPEN Schriftelijke toelichting N32 - N42 - Gr Lyceum -Twello.
Presenteren en communiceren
INTERVIEW Spreken/kijken/luisteren h1. Het interview Een goede manier om ergens achter te komen is: vragen stellen! In een interview stelt iemand vragen.
Klantgericht Telefoneren
Telefonsiche afspraken maken
Studieadviesregeling
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Heb je een offer. Jezus heeft het offer op het kruis gebracht
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Hoe vertel je een verhaal? sectorwerkstuk 4 mavo.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
 Wiskunde  Nederlands  Frans  W.O.  Huiswerkplanner  Eindtoetsen, OVSG, naar het secundair  Website.
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
PRAKTIJKERVARING EN REFLECTIE HAFIDA EL GHARBAOUI KAMER L
Med.hro.nl/schpa.  CS8VooY&feature=related CS8VooY&feature=related.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Niets is wat het lijkt. 3T 4T 2T 5T 6T 1T 3T 4T 2T 5T 6T1T tijd ?
Je sectorwerkstuk presenteren
NETWERKBIJEENKOMST Dinsdag 2 NOVEMBER.
Het jaartje rond … januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecember.
REKENEN T.E.M. 5. IK BEN TIP! TEL MET ME MEE... MET 1 DRUK OP DE KNOP WEET JE OF JOUW ANTWOORD JUIST IS! VEEL SUCCES...
Vergadertechnieken. Uit welke vaste onderdelen bestaat een vergadering? Vooraf weet iedereen wanneer en waar de vergadering plaatsvindt.Vooraf weet iedereen.
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
WELKOM in de 3 e graad!. Samen en apart ? samen -Nederlands luisteren, spreken, creatief schrijven, lezen -WO -muzische vorming: knutselen, muziek, drama,
19 september 2016 Herinrichting Stevensbeekseweg door Bas Verwayen.
Anders kijken, anders doen
Uitleg Supersaas en regels examen
Gesprekstechnieken Trainers: Jasper Kroeger Tom Kievit
Gesprekstechnieken Hoofdstuk 17 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Training: Inloggen en Zoeken
Functioneren en beoordelen
Kennisnetwerk Werving&Imago 3 november 2016
Medische Kennis.
Instructie geven en uitvoeren
volgende bladzijde terug
Examen SPL kerntaak 2 VM en AMI
Werken in een arbeidsorganisatie
Het tweede LOS-gesprek
Procedures Introductie.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Zorgen voor een succesvol resultaat
voorbeeld volgende bladzijde terug
Engels Compenseren strategieën Compenserende strategieën
Transcript van de presentatie:

Etalage Domotica

Afspraak met de klant maken Bereid samen het telefoongesprek voor. Voer het telefoongesprek Juiste toon spreken, duidelijk en verstaanbaar en in goed te volgen tempo. De afspraken die gemaakt worden kort opschrijven. Na het telefoongesprek bedenken hoe je het heb gedaan en wat zou er beter kunnen voor een volgende keer.

Gesprek met de klant Je kan je verdiepen in Domotica om goed voorbereid aan het gesprek deel te nemen Je kan een vragenlijstje maken voor het gesprek. Je kan je voorstellen aan het begin van het gesprek. Je kan tijdens het gesprek vragen weglaten of toevoegen als dat nodig is. Je kan goed luisteren Je kan aantekeningen maken tijdens het gesprek.

Offerte opstellen

De offerte aanbieden

De offerte tekenen

Het werk voorbereiden

Installeren

Draadloos

Inregelen

Testen

Groepenkast

Computer

Oplevering