Daydream Festival 2013. Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Advertisements

Er zullen altijd meer oplossingen zijn dan problemen
Glow Eindhoven.
Commercialisatie Fietsen
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
Schoolrijpheid Infoavond 2 februari 2012.
Marketing Werkgroep 6.
Marijke Vande Voorde Psychologe / GON-begeleidster MPI De Mast
Social Media Audit.
21 mei 2012 benut de kansen - safety first digitale en veilige gemeente.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
De OGGZ en de WMO 8 juni 2006 Stephan van Erp. Aanleiding OGGZ weinig aandacht in WMO Bieden van handreikingen aan gemeenten.
Gegevensanalyse Trajectdag 19 januari 2012 Steunpunt Jeugd.
Dancetour Breda 19 mei 2013.
Utrecht Danst. Jaarlijks festival Organisatie door Culturele Zondagen en Vrede van Utrecht 2013 de 4 e editie Meerdere locaties in Utrecht.
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Niek Bessems SUNSET FESTIVAL. Inhoudsopgave presentatie 1.Over het festival 2.Verwacht & Ervaren 3.SWOT analyse.
What? Bezoek een festival van minimaal 5000 bezoekers en minimaal 3 podia. Why? Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Geschikt wonen voor iedereen (GWI) Mw. M.P. Heerkens Wethouder Sociale Zaken, Wet Maatschappelijke Ondersteuning en Grondbeleid 14 oktober 2009 Woonzorgzones.
Sensation white studentsounds
BEZOEK DE WEBSITE MAAK EEN BEKNOPTE SWOT ANALYSE EN GEEF 3 ADVIEZEN.
Verwachting Realistischer Meer functies Betere graphics Update nieuwe spelers Toevoeging nieuwe stadions.
Advent 2014 Logo school.
ADVENT 2014.
H.6 Overleggen en regelen
SWOT speerpunten € € Sterktes Zwaktes Kansen Bedreigingen
Outdoorpark Reusel.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Werken in een arbeidsorganisatie
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
TREINVERBINDING Bram Bravenboer Nieuwe treinverbinding Breda- Oostende.
Beleidsplanning voor gevorderden “Een beleidsplan als instrument”
Leerplan BSc 6 Real Estate & Housing Chrissy Brom, Jolanda de Schiffart De Poptahof, Delft.
Informatieavond Het Kompas Woensdag 15 april 2015.
Optreden Why We Fight Kijkje achter de schermen, Event.
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
Werken in een arbeidsorganisatie
Werken in een arbeidsorganisatie
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Bouw en verbouw van een accommodatie Het bouwprocess.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur.
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
H.6 Overleggen en regelen
Casus Wijkatelier Groen en Gezond Gageldonk-West
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Minor Smart World Valdetectie voor ouderen
Marketing Week 2, les 2.
Doepakket "Kinderopvang voor iedereen"
Duurzaam ondernemen.
STAGEHAND PODIUM BOUWER.
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Werken in een arbeidsorganisatie
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Café de Deugd Module groep: P Datum:
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Daydream Festival 2013

Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen

Sterktes Ticketprijzen Muntenprijzen Concept Vroeg in het jaar

Zwaktes Locatie Wc punten Niet goed fouilleren Social media

Kansen Wc punten WIFI Drugshonden Internationaliteit

Bedreigingen Festivals rond dezelfde datum, financiën Het weer Ongeregeldheden Licht en geluid

3 adviezen Fouilleer bij de ingang beter zodat er minder ongevallen gebeuren Zorg voor voldoende nooduitgangen, veiligheid gaat voor alles Maak duidelijke afspraken met dj’s over licht en geluid etc, zodat het niet stil valt tijdens het festival