Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Wie zijn wij?. Wie zijn wij? Opleiden wijkprofessionals Utrecht Overvecht Amsterdam Nieuw West November 2011 – juni 2012 Social media trainingen in.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Stichting Positieve Sportbeleving Nationaal Symbool Positieve Sportbeleving 1.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Presentatie nieuwe media
Sociale media Gemaakt door: Jord, Ravi, Joep en Jurroen (onze ondernemer).
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Social Media.
Vragen en uitdagingen bij reïntegratie en resocialisatie van mensen met LVB drs. P.A. (Paul) Trommelen MHA Innovatief en anders:
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Het project en de site beogen huidige en toekomstige generaties kunstdocenten op te leiden in het ontwikkelen en geven van kunstlessen op het snijvlak.
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Uitgangssituatie: Probleemstelling
Studentencongres Reclame en PR.
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Mediawijs.be Stuurgroep Plan Geletterdheid. Definitie Mediawijsheid ‘Het geheel van kennis, vaardigheden en attitudes waarmee burgers zich bewust en kritisch.
TRAJEKT Presentatie Jongerenbuurtbemiddeling 1. Wat is Jongerenbuurtbemiddeling (JBB)? Mediation Conflicthantering Richt zich op jeugd onderling of volwassenen.
Social media presentatie
Uitgangssituatie: Probleemstelling Een advies aan de organisatie All Tech BV met betrekking tot de Nederlandse businessunit Materiaalkunde als Pilot betreffende.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
@tweetkliniek.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Transmedia Lisa, Leontien, Lisanne, Sebastiaan en Cynthia.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Primaire kleuren R 0 G 114 B 198 R 0 G 153 B 204 R 213 G 219 B 225 R 249 G 155 B 12 R 249 G 99 B 2 R 102 G 204 B 255 Welkom Slagkracht door online dienstverlening.
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
Identiteit 2.0 Bron afbeelding:
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Lokale media in de dynamiek van technologie en markt Paul Rutten Universiteit Antwerpen Paul Rutten Onderzoek Presentatie voor Gemeenteraad Dordrecht Dinsdag.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Laurentius Stichting Wel en wee rondom onze ICT… Evaluatie IT-bedrijf Teveel verschillende platforms > voorbereiding naar migratie Windows 10 Upgrade wifi.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
MOBILITY OF THE FUTURE 12 – 14 oktober m² 3 dagen Brussels Kart Expo (Groot – Bijgaarden) Studenten, professionals, beleidsmakers, onderzoekers.
Sociale media.
Sociale Media.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Consumenten-gedrag Online consument
Het nieuwe Meldpunt.
1958.
Sociale media verslaving?
Transcript van de presentatie:

Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul

Probleemstelling Persoonlijke ontwikkeling stimuleren Educatie verleuken Inzet van social media Aansporen Interesses ontwikkelen Niet stoned achter PlayStation

Doelgroep Iedereen Laagdrempelig

Gekozen doelgroep Jong volwassenen 20 tot 30 jaar Creatieve sector Fotografie en video (pilot)

Doelgroep analyse In voor spanning en nieuw avontuur Toekomst wordt vanaf dan bepaald Uitdaging Wie ben ik en waar sta ik voor

Geen cursussen Te veel afhankelijk Zijn er al genoeg te vinden Het is niet de kern van concept Toevoeging kunnen zijn

Gekozen media Online platform App

Q&A