Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Retailmarketing hoofdstuk 5, paragraaf 5.5
Advertisements

Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Kamer van Koophandel Haaglanden
Gerjan, Marijke, Boris, Sam en Mathein
Retailmarketing hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Marketing 2.4 Marktonderzoek.
Commercialisatie Fietsen
Retailmarketing hoofdstuk 3, paragraaf 3.1
Inflatie gemeten Centraal Bureau voor de Statistiek Peter Hein van Mulligen.
Hoofdstuk 4 Nederland: stedelijke gebieden Paragraaf 5 t/m 8
Commercieel jaarplan Commercie:
Workshop: gender mainstreaming
Retailmarketing hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
Business Marketing Management
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Voorraadbeheer en bestellen
[Productnaam] Marketingplan
Meten en Vergelijken Hoe staat jouw instelling er voor? Cultuur in Beeld Meten en vergelijken Hoe staat jouw instelling er voor? 1 december 2014 Wietske.
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Leidinggeven H7 Formele gesprekken Filiaalmanager.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
MARKETINGMIX.
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Filiaalmanager.
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H3 Prijsbeleid Ondernemer detailhandel.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H3 Prijsbeleid Filiaalmanager.
Budgetteren H4 Managementinformatiesystemen Filiaalmanager.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 9 Prijs.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Marktaandeel Ex-BTW en In-BTW Arbeidsproductiviteit Belangrijk PROGRAMMA:
Distributie kengetallen
Omzetprognose AOC Oost Robbert Oosterom Doelstelling Aan het eind van deze les moet je een omzetprognose kunnen berekenen.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
11 mei * Hoe groot is de markt? * Hoe groot is het marktpotentieel? * Hoeveel concurrenten zijn er en waar zijn zij gevestigd? * Welk marktaandeel.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Mini-onderneming Toelichting project Planning Teamverdeling.
Hoofdstuk 3: Vestigingsplaatsonderzoek Blz. 80 tm 105
Marketingplan [Productnaam]
Vestigingsplaatsonderzoek
Blok 1 Wonen in een stad Deelvraag:
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
BTW = Belasting toegevoegde waarde
[Productnaam] Marketingplan
LOB Presenteer je stagebedrijf
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Begroten & Budgetteren
Dit is onze bedrijfsnaam
Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Financieel 1.
Hoofdstuk Omzet in kengetallen
Financieel 2.
Commercieel beleid en recht
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager

Vestigingsplaatsonderzoek Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Stadsdeelwinkelcentrum Stadswinkelcentrum Nationaal winkelcentrum Vestigingsgebied Buurtwinkelcentrum Wijkwinkelcentrum Stadsdeelwinkelcentrum Stadswinkelcentrum Nationaal winkelcentrum Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Verzorgingsgebied Aanwezigheid van concurrenten Mogelijke marktaandeel van concurrenten Demografische opbouw van de bevolking in het gebied Grootte van de doelgroep Koopkracht van de doelgroep Hoogte consumptieve bestedingen Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Potentiële omzet berekenen Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Meest recente cijfers van de: Omzetkengetallen Meest recente cijfers van de: omzet per winkel omzet per m² winkelvloeroppervlakte omzet per fulltime equivalent omzet per werkzame persoon omzetsnelheid Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Wie zijn je concurrenten en hoeveel zijn dat er? Concurrentie Wie zijn je concurrenten en hoeveel zijn dat er? Waar zijn je concurrenten gevestigd? Wat zijn de sterke en zwakke punten van de concurrenten en van jouw onderneming? Wat is de geschatte omzet van jouw concurrenten? Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

SWOT-analyse Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager