• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Advertisements

Oranje Nassau Welkom.
De Van Damschool in ontwikkeling
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
De Kor f Openbare basisschool Montessori Welkom.
Welkom. Debriefing -Doelgroep -Ondersteuning -Locaties -Opdrachten.
“kiezen voor gezond leven”
Plan van aanpak Homechasers.
Joeri Haan Jorne Kats Maarten van der Linde Floriske van Os.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Kinderarbeid.
Nederland e Ron Feuler, Joris Akkerman, Niels-Peter Foppen,
Corporate Communication & Design
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Studentencongres Reclame en PR.
 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Welkom op de app van MasterIce Deze PowerPoint is speciaal gemaakt voor extra informatie over MasterIce- Winkel.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. DEBRIEFING CONCEPT // PLATFORM // DESIGN // INTERACTIE // NIEUWSWAARDE // MAATSCHAPPELIJKE WAARDE //
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Spel- en vertel Broeders Nieuwstraat. Stap 1: Spel- en vertel in de refter.
Dit is de spreekbeurt van Esmée!
Karst Hoogsteen & Tim Joosten.  Werkgevers van bedrijven waar de medewerkers muziek luisteren die onbedoeld ook door de omgeving gehoord kan worden (bijvoorbeeld.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Innovatielab MH Carrot and Stick (Balans) 8 juli 2015.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. Concept Maak een visualisatie waar in een oogopslag te zien is wat alle verbindingen zijn. Platform Het.
Jeugdwerkactie 2014 Actiedoelen. Drie pijlers onder de actie Thema 1Sterk in je schoenen Weerbaarheid van jongeren Thema 2Schouder aan schouder Zorg voor.
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Project: Romy Bhoelai Furkan Öncü Datum: Klas: 4KB Eindproject
Informatieavond 7 juni 2016 Agenda voor vanavond: 1.Welkom en toelichting op de avond 2.Visie en aantallen kinderen 3.Kaders vanuit school en overheid.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Vernieuwend beweegprogramma voor 55-plussers
Themaweek sport en bewegen
PBS in Florida, wat kunnen wij leren?
Het nationaal ouderen fonds
What will you do to change the
Wie wij zijn Het idee Hoe het werkt Filmpje Wat het oplevert
Het 24 spel.
Wout, Rune, Pieterjan, Seppe, Holy, Tim
Dit is onze bedrijfsnaam
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
M. den Hartog De Siemens LOGO! op het VMBO
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Intensieve begeleiding
1958.
Online: speelse duwtjes
Kritiek geven en krijgen
Basisschool De Dassenburcht NUENEN
Transcript van de presentatie:

• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt? De opdracht • Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?

• Ons concept • Logo uitleg - We are all one • Doelgroep Het Concept • Ons concept • Logo uitleg - We are all one • Doelgroep

Uitingen • Brief ouders • Poster laten zien • Filmpje laten zien • Voorbeeld wireframe Tim • Website

Uitingen

Uitingen

Inzet MEDIAPLANNING • Wat zetten wij in? • Waarom? • Waar? • Brief ouders • Poster laten zien • Filmpje laten zien • Voorbeeld wireframe Tim • Website

MEDIAPLANNING

• Entree kaartje • Flyers • T-shirts! Dagplanning • Entree kaartje • Flyers • T-shirts!

Conclusie • Uitingen • Waarom wij denken dat het werkt.. - Beloning - Team Spirit (Samen spelen) - Vernieuwend - Bewustzijn (Fairplay) - Sportief - Betrokkenheid