HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED
INHOUD Cor Molenaar Inhoud boek Belangrijk voor ons & jullie Vragen
COR MOLENAAR Organisatiekunde afgestudeerd Hoogleraar bedrijfskunde Directeur van eXQuo consulancy Lezingen & advieswerk Schrijver
INHOUD BOEK Het nieuwe koopgedrag De toekomst voor winkels Webwinkels Technologie en de retail Nieuwe concepten en kansen
BELANGRIJK VOOR ONS 54,2% winkelt graag alleen 79,2% vraagt advies tijdens het winkelen 20,8% vindt mening van anderen belangrijk 92,7% wordt beinvloed door mode-experts 58,3% leest over mode in tijdschriften of op blogs 91,7% koop in een fysieke winkel 66,7% zoekt online naar mode-artikelen en berichten
BELANGRIJK VOOR ONS & JULLIE -Inspelen van de zwakte van winkels -Aantrekkelijke website -Goed te vinden -Producten fysiek weergeven -Up to date houden van website -Actief social media beleid -Communiceer vaak en veelvuldig -Analyseer statistieken -Affiliaties
VRAGEN ?