HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Businesstoepassingen
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
One-to-many One-to-one Televisie Website TelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Figuur 6.1 Het Stimulus-Responsmodel van koopgedrag
Social Media.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Shopping 2020.
Branche analyse Boekhandels 2014
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Social media presentatie
“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Wat doe je graag/niet graag?
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
VERANDEREN EN VERANDERMANAGAMENT Week 6 Organisatie en beheer.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Het online loket van gemeente Bergen De Sanderij, Schoorl Lynn Noppen & Britt Noppen.
Ontwikkel je interesse Paden in de ICT. Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Op weg naar een sterke, toekomstbestendige retail Toekomstscenario’s.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Bent u opzoek naar een ring: … voor een bruiloft? … voor een verloving? …voor een speciaal iemand?
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Leerlingen en social media
Mediagedrag van Millennials
Kantoorboekhandel Van Atten
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Consumenten-gedrag Online consument
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Financieel 1.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Inspelen op innovaties
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED

INHOUD Cor Molenaar Inhoud boek Belangrijk voor ons & jullie Vragen

COR MOLENAAR Organisatiekunde afgestudeerd Hoogleraar bedrijfskunde Directeur van eXQuo consulancy Lezingen & advieswerk Schrijver

INHOUD BOEK Het nieuwe koopgedrag De toekomst voor winkels Webwinkels Technologie en de retail Nieuwe concepten en kansen

BELANGRIJK VOOR ONS 54,2% winkelt graag alleen 79,2% vraagt advies tijdens het winkelen 20,8% vindt mening van anderen belangrijk 92,7% wordt beinvloed door mode-experts 58,3% leest over mode in tijdschriften of op blogs 91,7% koop in een fysieke winkel 66,7% zoekt online naar mode-artikelen en berichten

BELANGRIJK VOOR ONS & JULLIE -Inspelen van de zwakte van winkels -Aantrekkelijke website -Goed te vinden -Producten fysiek weergeven -Up to date houden van website -Actief social media beleid -Communiceer vaak en veelvuldig -Analyseer statistieken -Affiliaties

VRAGEN ?