SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Hoe kan het jou veranderen?
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Sociale innovatie, samen doen.  Human Resources Development  Mensen in relatie tot hun context  Wonen en werken in Afrika  Social Return on Investment.
Social Media.
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Bachelor thesis sessie
Kennismanagement & Sociale media
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Marketingcommunicatie
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Het internet Sociale media MailBlogChattenVirussen.
Sociale media bij HR & jobs
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Social media en pubers…. ff kennismaken Michiel Trompetter Nationaal MediaCoach Docent voortgezet onderwijs Vader van 4 kinderen (7, 11, 15 en 20 jaar).
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Sociale media inzetten
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media & Sport Deel I
Presenteren van gegevens
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media omdat wij met dit project bezig zijn moeten we hier eerst een werkstuk over maken en daarna een PowerPoint over maken aan de hand van dit.
Sociale media.
Sociale Media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Goed project maar geen geld? Fonds 1818 helpt!
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Sociale media Beeldgebruik
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Korte inleiding + inhoudt
Transcript van de presentatie:

SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics

INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE

INTRODUCTIE WAT IS SOCIAL MEDIA? DELEN VAN INFORMATIE IN CONTACT KOMEN MET ANDEREN

VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA FACEBOOK TWITTER YOUTUBE LINKEDIN

MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE ADVERTENTIES COOKIES ANDERE MANIEREN OM BEKEND TE WORDEN ALS BEDRIJF

STERKE KANTEN VAN SOCIAL MEDIA BEDRIJFSLEVEN PERSOONLIJKE RELATIES (PERSOONLIJKE) INFORMATIE

ZWAKKE KANTEN VAN SOCIAL MEDIA PRIVACY IN GEVAAR CORRUPTE (PERSOONLIJKE) INFORMATIE ADVERTENTIES PHISHING EN VIRUSSEN SPAM

CONCLUSIE STERKE EN ZWAKKE PUNTEN GA ER GOED MEE OM ZIJN ER VRAGEN?