.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Veranderingen binnen het Sociale Domein
Context opdracht + doelgroep
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Van kwaliteit naar “commodity”  Oorspronkelijk: hoog gekwalificeerde olie  Eind 20 ste eeuw: grootschalige productie  Kosten belangrijker dan kwaliteit.
Marketingcommunicatiemix
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
10.1 Functies factor prijs (p. 164)
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
Voorbereiding H14 Klas 4G.
Globalisering H2.
Globalisering H2.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
3. Koopgedrag van particulieren en bedrijven
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Inleiding Dierziektes Oplossing Keurmerk Afronding.
Organiseren en communiceren Onderzoek naar de organisatiegraad.
Basis communicatieplan
Voor bedrijfslogo's op kleding moet u bij strijklogo
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Coöperatieve energietransitie van niet duurzaam centraal naar duurzaam decentraal Schijndel 23 mei
Branche analyse Boekhandels 2014
5.2 Hoe kom je aan die broek? Voordat een product in de winkel ligt gaat er veel werk aan vooraf. © Noordhoff Uitgevers
Detailhandelsmarketing
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
MARKETINGMIX.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Staatsinrichting In Nederland.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
“focus op productwaarde”
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
50.
Samenvatting: Contracting Out Mandatory Counselling and Training for Long-Term Unemployed Bron: Baert, S., Cockx, S. (2015) Contracting Out Mandatory Counselling.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Huiswerkcontrole 1.3: 1, 2 en 4. Vragen over het huiswerk? Begrippen, vaardigheden, huiswerkvragen, tekst?
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Overheveling AWBZ begeleiding naar WMO Aandachtspunten geleverd door zorgaanbieders Januari 2012.
Vernieuwing in het VMBO
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Periode 1 – week 7 Promotie.
Dr. Karel Jan Alsem Noorderperssociëteit, Groningen, 1 juli 2013
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Ingrijpen in de prijs minimum- en maximumprijzen
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Internationalisering
B&O Producten Voor efficiënt bouwen in prefab hebben
Minor Digital Marketing
MNO’s = TNO’s = transnationale ondernemingen Productiebedrijven
Workshop Participatiewet en Garantiebanen
secretaris stichting EDU-DEX
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Overheidsinterventie
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

 Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer  Promotie  Toekomstplan

 Werkkleding voor de diersector  Modificatie mogelijkheden  Webshop

 Nat  Koud  Slechte pasvorm  Oncomfortabel

Hoofd-tak  Dierentuinen  Pensions  Zorgboerderij Zij-tak  Particulieren  Eigen gebruik

Zelf produceren  Cursus naaien  Hoge productie kosten Productie via uitbesteding  Lagere productie kosten  Meer kledingstukken per dag

 Persoonlijk werven  Social media  Reclame  Visitekaartje

 Internationale bekendheid  Volledige kledinglijn(en)  Winkelketen  Kwaliteit behoud!

Aniwear for everywhere!