ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Advertisements

Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Omzet genereren via Internet
MMT.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
… een nieuwe zoekmachine! “Dear finance support desk customers, The search facility within the knowledge base will be improved to help you find information.
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Contentmarketing Nieuwe trends. ‘Each time I go outside the world is different. This has happened all my life.’ Jim Harrison and Ted Kooser.
Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Internet IG8 INT Database driven websites. 2 Module opzet Hoorcollege Practicum Opdrachten Planning Beoordeling Materialen.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Online marketing Expert (in een week)
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Mark Pattenier Koert Kamp Maurice de Moor Groep 16.
DMK – week 2.
Minor Internet Marketing
Bibliotheekintroductie UA-bibliotheek Campus Drie Eiken Oktober 2007 Marjan Andries- Barbara Lejeune.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.

E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Office online woensdag 21 oktober Office Online Wat is office online? Via online webservices gebruik maken van kantoor toepassingen Wie bieden deze.
ONLINE COMMUNICATIE – SOCIAL MEDIA
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Eindpresentatie Digital Marketing
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Created by BM|DESIGN|ER Discover your story CONCEPT default.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
SEO Hoger in Google.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Les 3 Affiliate Marketing
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Hoe succesvol in te loggen?
Online Marketing Basis
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
over verbouw en nieuwbouw
Je verdient Beter. Betere SEO Betere Prestatie Your Logo
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

ARJAN EN ERIK Online advertising

Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.

Wat is Online Advertising? Definitie: ‘Internet advertising whose goal it is to drive customers to your website or location(s), or to make a call regarding your products or services ‘

Wat is Online Advertising? Vier soorten advertising: 1. Banners 2. Betaal-per-klik advertenties(Pay-per-click ads) 3. Betaal-per-oproep(Pay-per-call ads) 4. Pop-ups

Banner De eerste banner werd op 25 oktober 1994 geplaatst op de website van HotWired

Advertising Pay-per-click ads: Advertentie

Monopoliepositie Google AdSense  Per klik betaald  Gebruik maken van content op website  Linken van andere websites

Google Adwords  Dagbudget  CPC en CPM  CostPerClick of CostPerMille