XTC Pillen herkennen met een smartphone

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Noodzaak van slimmer onderzoek Alfons ten Brummelhuis Den Haag, 4 juni 2014.
Advertisements

ontwerp - beheer - analyseer
Wat doet e-cultuur? Klaas Kuitenbrouwer, Kunstraad Groningen, 7 maart 2010.
Document Management Silicon.
People & Places. Publiceer Blog Creeer Mobiel Samenwerken.
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Mart Smeets Op zoek naar zijn succesfactor(s). Mart Smeets Bekend van radio en televisie Voornamelijk sportverslaggeving en presentatie Ook bekend om.
Presentatie nieuwe media
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Hoe onderhoud ik de dialoog met mijn partners?. Samen werken voor meer publiek Tot UitinBrabant.nl, Uitmarketingburo, Brabants Bureau voor Toerisme.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Aan de slag met de BETERapp
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
Upstream Downstream Open Data, Big Data, privacy & de inrichting van de informatiehuishouding Upstream,downstream| 18 november
Het gebruik van virtual reality en serious gaming in de psychologie
Orde uit Chaos Symposium Centraal Bureau voor de Statistiek 14 maart 2013.
Augmented Reality Kans voor het onderwijs?. Wat is Augmented Reality (AR)? De wereld om je heen verrijken door er extra digitale informatie (lagen) aan.
Wie zijn wij? 1. Wij geloven erin dat succesvolle innovaties gepaard gaan met het nemen van de juiste beslissingen 2.
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Social media presentatie
Dick Heerschop Nationale Politie Korpsleiding
Visie & Strategie.
4. Online strategie Internet scorecard
FONTYS Rensvandervorst. Er Zit Een Spion In Uw Zak FONTYS Rensvandervorst.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
MEDIATHEORIE Karlijn Goossen, 2015.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
GEWOON IEMAND ZIJN ..
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Jongeren en informatieverwerking. Informatie en de ‘generatie Einstein ‘ Een hardnekkige misvatting: Jongeren zijn voldoende ict-vaardig want ze zijn.
Ouderavond WEERBAARHEID IN DE DIGITALE WERELD Personal Support Jongeren- en gezinscoaching Voorlichting.
LOOPBAANSCAN MEDEWERKERS SECTOR WATERSCHAPPEN. JOUW LOOPBAAN De nieuwe cao sector waterschappen biedt kansen om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan!
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Lizzy Komen & Kelly Mostert Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid Erfgoed in Virtuele Werelden Cultuur in Beeld 14 december 2015.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Ontwikkel je interesse Paden in de ICT. Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Introductie Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
MOOC : HYPE OF NOODZAAK? Eva Boswinkel ROC van Twente.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
ALEX DE ASTRONAUT HET VERHAAL WAT IS AUGMENTED REALITY Data toevoegen aan de realiteit Informatie Audio Video En…..
Wij zijn TechnischInhoudelijkInnovatief. Wij bieden u.. YADP? Uw eigen decentraal dataregister met koppelingen Data zelf beheren, zelf beter benutten.
Groeien!groeien! Quintin Schevernels. De groei van de ondernemer en de groei van de onderneming hangen zeer nauw samen!
ViaVia Info-presentatie
E-health in de GRZ: het gebruik van beeldschermtechnologie
Van documenteren naar afstemmen en terug…
Social Media.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
De X-road Pleidooi om niet incrementeel te blijven verbeteren aan de geautomatiseerde overheid over te stappen naar een digitaal opgezette overheid.
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
3. Maar zo zien we niet alles, en bovendien is het beeld vlak.
verslag: Jayden, Jens, Susanne, Floor, Rosanna , Roos, Ziza & Mina
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Welkom bij GO MEI 2016.
Presenteren van gegevens
Supercomputers woensdag 18 januari 2017.
Big Data.
Big Data.
Metingen in de afvalwaterketen:
CEBIT Intro dec-18.
Drie vormen van gedrag:
Media ICT en Design College – ROC Midden Nederland
Buurtpreventie via Whatsapp
Transcript van de presentatie:

XTC Pillen herkennen met een smartphone Presentatie XTC Pillen herkennen met een smartphone www.dutchrosemedia.com Dutch Rose Media Cover 1

Over Dutch Rose Media Wat? Wij zijn een bureau gespecialiseerd in augmented reality campagnes, gevestigd in het centrum van Brainport Eindhoven. Missie Dutch Rose Media wil de wereld een beetje mooier maken door het creëren van een augmented reality ervaringen.

Waarom augmented reality? Vernieuwend, magisch en persoonlijk. Plaatsen van digitale content in de werkelijkheid Vinden van dingen die niet te googlen zijn

Voorbeeldcase Pillendoos

Connected Future

Traplift inmeten

Beeldherkenning voor XTC Pillen

App voor Preventie & Voorlichting Bereik het publiek op het juiste moment Unieke mogelijkheid voor voorlichting Wat is er bekend over deze pil? Unieke mogelijkheid voor preventie Scan 1 pil? Meerdere antwoorden mogelijk!

Bonus! Meer gebruik van kostbare data (open data) Uitbreiding van gegevens over XTC gebruik (big data) Waarschuwingsmechanisme bij gevaar (push notificatie)

Wat is er nodig? Kennis over het proces Kwalitatief goede content Toegang tot het publiek Oja, en Een app met de juiste technologie

CONTACT US Contactinformatie

CONTACT US Dutch Rose Media Dutch Rose Media www.dutchrosemedia.com Stratumseind 32, 5611 ET Eindhoven Nederland +31 (0)40 8 456 280 info@dutchrosemedia.com facebook.com /DutchRoseMedia twitter.com /DutchRoseMedia Dutch Rose Media www.dutchrosemedia.com