Uw veiligheid, onze zorg. Piloot Auto – Praktische afspraken Juni /07/151
Scope Piloot Motorvoertuigen Personenwagens, Minibussen, Kampeerwagens en Lichte Vrachtwagens (max. 3,5 t) MakelaarIn beraad Interne opmaak Tweewielers en aanverwanten Interne opmaak
Wat kan u via MyBaloise? MyBaloise Opmaak van simulaties voor Personenwagens/lichte vrachtwagens Doorsteken van simulatie naar offerte Personenwagens/lichte vrachtwagens Opmaak van offertes voor Personenwagens/lichte vrachtwagens Opmaak van polissen Opmaak oude producten Motorfiets & Bromfiets Wat kan u (voorlopig nog) niet: Een simulatie opslaan Bijvoegsels opmaken Opmaak van Tweewielers – het nieuwe product –Aarzel niet hier een tarief voor op te vragen via de piloot wordt intern opgemaakt
Wat kunnen wij in onze back office? Backoffice Opmaak van offertes voor Personenwagens/lichte vrachtwagens & Tweewielers Opmaak van polissen voor Personenwagens/lichte vrachtwagens & Tweewielers Opmaak van bijvoegsels Wat kan intern (nog) niet: Opmaken van een simulatie een telefonische offerte zal telkens een paar minuten duren Opslaan van een simulatie
Intern pilootteam Per zetel werden een aantal mensen aangesteld en opgeleid in de nieuwe producten en de nieuwe back office applicatie. Acceptatie: Voor zetel Gent:Voor zetel AntwerpenVoor Zetel Hasselt –Katrijn Van Den AbbeelChantal LindekensIvan Timmermans –Kelly De WaeleDani HaesendonckxAnn Berx –Evelien Van LaereStijn EelenCarine Bex –Bieke De BruyneAnnemie JanssensJoke Vermeylen –Geert ThienpondtKathleen De Vliegher Beheer: –Najat El Hilali –Debby Pepermans Zij zullen u ondersteunen bij uw vragen & opmerkingen, validaties die moeten gebeuren, aanvragen voor opmaak, …
Hoe zullen we met jullie samenwerken? Voor vragen, feedback, opmerkingen & aanvragen voor opmaak/wijzigingen offertes/polissen Piloot adressen: Piloottelefoonnummers –Antwerpen: 2845 – 03/ –Gent: 3005 – 09/ –Hasselt: 7514 – 011/ –Brussel: 8115 – 02/ Opgelet: voor technische vragen contacteert u nog steeds onze helpdesk ( ). Ons pilootteam kan uw scherm niet overnemen, noch technische MyBaloise vragen beantwoorden Deadline = 1 dag
Hoe volgen wij de piloot op Bedoeling dat we iets bij leren uit de piloot Opvolging door support & accountmanagers Telefonisch onderhoud om feedback te vragen Enquête Uw vragen en feedback via het piloot- adres Feedback, opmerkingen, suggesties ter verbetering met oog op de commerciële uitrol, voorzien in het najaar!
Waar kunt u alles terugvinden? Online pagina voor de piloot: of Volgende zaken zijn hier terug te vinden (vanaf maandag 15/06): - de presentatie - de fichebundel - de AV - Presentaties MyBaloise - Praktische afspraken 01/07/158
Alvast bedankt voor uw constructieve medewerking