Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Advertisements

AnaXis – uw internet à la carte Entrepeneurship vs Intrapeneurship.
Geloof in werking GEMEENTE DOK MARCEL GENEZING GAVEN VAN DE GEEST.
Interactieve sessie over de trends in de ICT
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten HRM mee-veranderen.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Management Advies Specialisten in dienstverlening, bedrijfsvoering en informatiemanagement bij lokale overheden.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Workshop Positioneren
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Wat is Customer Relationship Management?
27 januari 2011.
Introductie/Agenda 1 Cor Verbaas 1.Business Analist. 2.Werkzaam bij AEP sinds juni Verantwoordelijk voor de business applicaties binnen AEP. 4.MFGPro.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
| 12 Broos van Erp pitch: Greetinq Arthur Tolsma Managing director/oprichter Greetinq 6 april 2010.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Aan de slag met een 6 Minuten Zone!
Student Advantage SLBdiensten & APS IT-diensten Charles Stork
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
Aan de slag met de BETERapp
Total Practice Solutions Information Management LexisNexis Media Coverage Analyser 26 November 2009 Marco van Gennip Business Development Manager T: +31.
Branche analyse Boekhandels 2014
Visie & Strategie.
Beleidsinformatie Jeugd
Gelukkige Medewerkers presteren beter!
Ordenen van gegevens Inleiding informatiesystemen © Sander Cox.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Jaarplan 2015 CONCEPT– 27/10/14 Commissie GAIN. Realisatie jaarplan 2014 In 2014 is de jaarlijkse GAIN benchmark georganiseerd. In 2014 waren er 30 deel-
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
The POWER of
 A-94 A-94.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
50.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
De kracht van campagnes Wietse van Niejenhuis Adviseur marketing 2.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Studieloopbaanbegeleiding
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Open Data PMA 3 december 2015 Om het onderwerp open data wat levendiger te maken willen we een korte presentatie geven, met daarin: een concreet voorbeeld.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Waarom zou je als reseller/partner
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Klantcontact: toen, nu, straks?
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Trends in customer contact Ken de 10 Klantinteractie-trends Geeske te Gussinklo en Martine Ferment

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Waar gaan we heen met customer contact? Wat zijn de trends voor de toekomst? En bent u er klaar voor? Organisaties die actief inspelen op trends: Hebben hogere klanttevredenheid. Bereiken betere resultaten. En zijn de concurrentie een stap voor. It is always wise to look ahead, but difficult to look further than you can see - Winston Churchill

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek De 10 trends in Customer Service, op weg naar Volg de klant: klanten eisen vloeiende Agile-Omnichannel Service 2. Analyse this!: Hoog kwalitatieve data en analytics is harder nodig dan ooit 3. Mobile First: customer service wordt mobiel 4. Bel-niet-meer: voice verliest koppositie in customer service 5. Geen bezit maar gebruik: ICT tooling SaaS en in de cloud 6. Klanttevredenheid komt na de order: delivery is hierin key door stijging web ordering 7. Big Data = big business: Verrijkte klantprofielen voor de CSR 8. Het einde van de CSR: implemen- tatie van cognitieve kennissystemen years of fame: belang van goede service blijft zolang marketing klantgedrag niet goed kan volgen 10. Wees proactief: outbound service aankondigen of mededelingen Gebaseerd op onderzoek van de Stichting KIRC, aangevuld met bronnen als: Trendwatchting, Forbes, WDS, Forrester, Marketingfacts, Aberdeen Group, Nuance Enterprise, Frankwatching

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Volg de klant

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Analyse this!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Mobile First

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Bel-niet-meer

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Bel-niet-meer

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Geen bezit, maar gebruik

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Klanttevredenheid komt na de transactie

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Big Data = big business

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Het einde van de CSR?

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 10 years of fame

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Wees proactief

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Herkent u deze trends?

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek EN NU… Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2015 Actueel branche-rapport Inhoud: Trends, Best practices en Kengetallen Uitgevoerd door Klantinteractie Research Centrum In samenwerking met Klantenservice Federatie Het onderzoeksthema van deze lezing is… Wie alle 6 thema’s wil beantwoorden:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek KIRC is het enige not-for-profit onderzoeks- instituut in Klantinteractie in Nederland KIRC doet: Maandelijks een panel-onderzoek naar actuele onderwerpen in klantinteractie en publiceert de resultaten in Customer First Kwartaalonderzoeken (groot onderzoek), gepubliceerd in boekvorm (29,95 euro). Donateurs van KIRC (18 euro) krijgen deze boeken gratis. Jaarlijks: Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Als Donateur steunt u belangrijk onderzoek naar klantinteractie in Nederland en bent u altijd up to date!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek WIJ VRAGEN UW MENING EN VISIE, VIA HET STEMKASTJE Heeft u bij een vraag geen idee? Gok svp niet; dan krijgen we onjuiste cijfers. Onthoudt u dan van antwoord. WAT KRIJGT U VAN ONS? U ontvangt het integrale rapport, in boekvorm van ons: GRATIS (september)

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 16 SPONSORS MAKEN DIT ONDERZOEK MOGELIJK

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek En nu naar de tafeldiscussie..

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Herkent u deze trends? Tijd voor interactie, discussie en uw visie!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Deel uw visie, ervaring en mening met uw tafelgenoten, onder leiding van uw tafelheer of –vrouw Wij leggen u de volgende vragen en stellingen voor: 1.Met welke trend is uw organisatie op dit moment al aan de slag? Wat was de reden hiervoor en bereikt u dit doel? 2.Aan welke trend hecht uw gehele tafel het minste geloof, en waarom is dat? 3.Welke trend had u niet verwacht, en vindt u het meest verassend en inspirerend? Wat gaat u met dit inzicht doen? U heeft hiervoor de tijd tot het einde van deze sessie

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank u voor uw deelname U heeft kennis gemaakt met de 10 leidende Trends. Early Adaptors boeken hier al resultaten mee = Better Pratices in de markt. Ken de trends in Klantinteractie en speel hierop in! Waarin gaat u zich onderscheiden? Heeft u een duidelijker visie en focus op de toekomst ? Wat gaat u meenemen in het jaarplan 2016 voor Customer Service? Over een week krijgt u een link g d, waarmee u deze presentatie kunt downloaden, verrijkt met meer detail-informatie over het onderwerp.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank U voor uw bezoek aan het “Better Practices Theater” en uw input voor Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Geeske te Gussinklo, directeur Klantenservice Federatie E: M: W: Martine Ferment, directeur Ferment Management E: M: +31 (0) W: