Webgains Presentatie Amsterdam. Agenda  Introductie  Waarom Kortingscodes Merchants en Affiliates  Voor welke type affiliates  Unieke rol Webgains.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
ManagementStart.nl Het begin van zakelijk succes..
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
ACTIEF OUDER WORDEN? VRIJWILLIGEN! Kathy Louagie Stafmedewerker Vlaamse Ouderenraad.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
ASCC clubmiddag 19 maart 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cookies.
Mögliche Einstiege: -Hobbysportler müssen mehr aus den Umgebungsvariablen rauskitzeln- dahinter steht: Für eine gute Position muß man nicht mehr trainieren.
Anders Denken = Anders Doen! VERNIEUWEND ONDERNEMEN EN NETWERKEN “New roads towards the Labour Market: web based employment services of the JobCreator”
Heatmap.
Regiopartnerschappen Schoolbesturen internationaliseren in samenwerking met scholen en andere organisaties in de omgeving Judith Dayus-Brouwer.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Wat is affiliate marketing? Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij de adverteerder (merchant of webwinkelier) de affiliate (uitgever/webmaster)
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
Reizen met het OV naar HET Instrument. OV als toegevoegde waarde De RAI is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar en tracht daarom zoveel mogelijk.
4 P´s en 3 R-en MK01.
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
Van Comeniusprojecten Guy Tilkin Landcommanderij Alden Biesen.
Achterbancommunicatie2.0
Cindy Van Meenen 1TRMa Inge Van Meenen 1TRMa Elke Eeckhaut 1TRMa
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing presentatie
Marketing presentatie
Dag van de CultuurCommunicatie Workshop websites en e-zines 1 december 2003 Tim Wolfs / Remi Maddens.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Samen werken aan een gezonde regio!
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
KELDONKpuntNL Keldonk `n durp um trots op te zên.
WP5: Architectuur voor digitale bewaring en ontsluiting Deeltaak 2: distributiemodaliteiten 16 januari 2009.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Nationale Sport Week Sportservice Doetinchem 6 februari 2013.
De wereld van pr 16 december 2016
Operationeel plan DIMAGINI
Erasmus Taal- en letterkunde
Les 3 Affiliate Marketing
KLM Affiliation Program
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Internetmarketing en oefentoets
Kluwer The end of Publishing
AFDELING 2 marketingbeleid.
Presentatie Congres Elsevier
Maak een site en onderscheid
Transcript van de presentatie:

Webgains Presentatie Amsterdam

Agenda  Introductie  Waarom Kortingscodes Merchants en Affiliates  Voor welke type affiliates  Unieke rol Webgains  Affiliate programma Pizzarette Webgains presentatie2

Introductie  Internationaal affiliate marketingnetwerk  9 kantoren (Italië binnenkort)  80 werknemers  Sinds maart 2007 gestart in NL Webgains presentatie3 Frankrij k Ierland Zweden UK Spanje USA Benelux Denemar k Duitslan d

Waarom Kortingscodes voor Merchants  Conversie verhogend  Klantenrelatie op-/uitbouwen (loyaliteit en ‘goed gevoel’ creeëren)  Zoekgedrag is gerichter  Naamsbekendheid  Steady revenue flow (voorkomt grote dips in bepaalde periodes)  Speciale aandacht bepaald product  Extra promotiemoment  Meer advertentiemogelijkheden door (andere) groep affiliates Webgains presentatie4

Voorbeeld Webgains presentatie5

Voorbeeld groot postorderbedrijf  40-50% van top 50 affiliates gebruiken kortingscodes  Genereren 15-36% van totale aantal orders  Boven gemiddelde conversie  Groeiende vraag naar kortingscodes  Individuele kortingscodes voor affiliates werken het best Webgains presentatie6

Opmerkelijk  Kortingscode wordt vaak niet eens gebruikt  Verhoging winkelwagenbedrag  Positieve ‘buzz’  €10 korting converteert beter dan een %  €20 korting genereert ongeveer een zelfde orderbedrag en conversie als normaal Webgains presentatie7

Waarom Kortingscodes voor Affiliates  Toegevoegde waarde voor de bezoekers (zeker exclusieve codes)  Voordeel ten opzichte van de rest  Conversie/revenue-generator  Goede reputatie Webgains presentatie8

Voorbeeld Webgains presentatie9

Voor welke type affiliates  Content sites  Vergelijkingssites  marketing  Incentive sites  User generated sites (blogs of communities)  Kortingcodespecifieke sites Webgains presentatie10

Unieke rol Webgains  Kortingscode-management tool  Tracking op basis van kortingscode ipv cookie  Anti-fraude  Exclusieve codes  Combi off- en online promotie  De beste sites selecteren voor de promotie van codes  Uitgebreid promoten van algemene codes, fora, blogs, nieuwsbrieven  Bij exclusieve codes 1-op-1 contact met affiliates  Zoveel mogelijk exposure creëren i.s.m. affiliates op de site Webgains presentatie11

Kortingscodes-management-tool Webgains National Gallery presentatie12

Webgains presentatie13

14

Webgains presentatie15

Webgains presentatie16

Pizzarette Webgains presentatie17

Affiliateprogramma  Commissie is 6,5% over aankoopbedrag  Gemiddeld aankoopbedrag is €125  Cookie-lengte 30 dagen  Promotiemateriaal bannerset en tekstlinks  Storneringsperiode 15 dagen  Binnenkort kortingscodes Webgains presentatie18

Bedankt voor uw aandacht! Webgains NL California Building Hogehilweg CB Amsterdam Tel: +31 (0) Fax: +31 (0)